Gå til innhold

Hvor mange blir dere på julekvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir 15 med smått og stort. Trivelig det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet faktisk ikke enda. Vi skal være hjemme hos oss, og blir alt fra seks til tolv stykker. Er såpass lenge til enda, at jeg stresser ikke akkurat med det.

Skrevet

Enten skal vi være hjemme hos meg og sambo og da blir vi 13 stk, eller så skal vi være hos mamma og pappa og da blir vi 7.

Skrevet

skal vi være hos mine foreldre så blir vi11-12 stykker

skal vi være hos svigerforeldrene mine så blir ca 20 stykker.

Skrevet

foreløbi blir det bare oss 3

!!!

vi bor langt fra familien.. så derfor bare oss me mindre noen vil komme da ! men har ikke hørt nå enda

Skrevet

Vi blir 8. Vi skal være hjemme hos foreldrene mine. Det blir oss 4 og mor, far og mine to brødre. Gleder meg sånn!

Skrevet

Blir bare vi og ungene så vi blir 10. Pleier alltid feire jul for oss selv. Deilig å ha ordentlig ro på julaften.

Skrevet

Vi skal være hos mamma og pappa i julen.:) det blir da oss 3, mamma, mine 2 søstre og den enes samboer. Så vi blir 7stk. Pappa jobber skift, så han blir borte...:(

Skrevet

vi blir kanskje 8 stk, og en i liten i magen til svigerinna mi...jippi :)

Skrevet

14 med jenta mi ;) Hun redder oss fra "13 til bords" hehe...

Skrevet

Vi blir 9 stykker tror jeg, kanskje 10 :) Gleder meg!

Skrevet

vi skal være hjemme hos oss selv så enten blir vi 4 eller så blir vi 7 med besøk...

Skrevet

Vi blir fem, seks eller sju. Skal feire hos mamma og pappa, kanskje med broren min og kaaaanskje med kjæresten hans. Men det vet vi ikke enda.

Skrevet

Tror vi blir 8 stk hvis svigermor skal komme..er visst ikke helt avklart enda :o) koselig å være litt flere enn bare oss 3. Skal være hjemme hos oss, så blir spennende. har aldri feiret jul noen andre plasser enn hos mamma og de :o)

Skrevet

I år blir vi ikke mange:

Meg, mannen, de to jentene våre på 4 år og vesla. I tillegg min mor, og kanskje min bror og kjæresten. Neste år blir vi mange flere, da feirer vi hos svigers. Jeg gleder meg litt til en fredelig jul, selv om det er veldig trivelig med storfeiring også!

Skrevet

Vi blir 7 minimum(meg, sambo, Amalie, mamma, lillebroren min, mormor og morfar) Skal være hos mormor og morfar. Vet ikke hva onkelen min skal være der og om sønnen og kjæresten/mora til ungen. Så kan jo være vil blir 10..

Gleder meg kjempe masse, første jula til snuppa :) Blir 8 mnd på selveste julaften :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...