Gå til innhold

Basson?

Bebbies i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaringer med basson vognene? Vi har sett litt på den største modellen som er Roma Duo, (tror det var det den het)

Men her inne går det jo omtrent bare i Simo, Brio og selvfølgelig Emmaljunga. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har god erfaring med basson :D

Liker du vognen er den et godt kjøp.

Vil ikke gå i detaljer om vognen her, har skrevet et skryteinnlegg om vognen lenger opp på siden.

Lykke til med vognkjøp

Skrevet

Roma Duo er ei kjempegod vogn! Absolutt å anbefale om den lilles komfort er viktig-romslig og fin, pluss at den er veldig god å gå med! Du kan bruke den lenge, eneste minus er at om du, som oss, har liten lagringsplass, kan bg'en bli en anelse i veien når du går over på sportsvogndelen... Vi er flere som ar skrytt mye av vogna i andre innlegg på sida her, du får bare scrolle deg nedover og lese på andre Basson-debatter:)

Lykke til!

(PS: Skulle du være interessert i ei brukt, har jeg ei fin burgunder i fin stand du kan kjøpe!)

Skrevet

Kjempe Kjempefornøyd med min Basson Roma! Kjøpte den for fire år siden, en mørkeblå og nå skal den resirkuleres til andremann! Den er like fin både i stoff og underdel som ikke har rustet overhode selv om førstemann sov ute hele året. Liggedelen er dessuten veldig romslig og med den greia under madrassen som gjør at de kan sitte litt opp etterhvert så kan den brukes lenge. Bra kjøp til bra pris! (Dra til Kattis i Strömstad om du bor på Østlandet...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...