Gå til innhold

julegaver??

mor til Prinsesse N

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøper dere julegave til baby'en? blir egentlig litt dumt å sitte å pakke opp pakkene du selv har kjøpt.. er jo greit å pakke opp fra andre, men.. er litt søtt hvor det ligger en pakke til baby'en fra mamma og pappa oxo da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja blir vell å gjøre det...hihi...sikkert litt teit men...

Sikkert nåkka ho treng, som æ ikkje har kjøpt...

Skrevet

Nei, vi kjøpte ikke noe som lå under juletreet de første to julene.

Det blir plenty med gaver likevel, det bare drukner i massen. og ungen skjønner jo ikke forskjell.

Førster jula sovnet snuppa etter to presanger - i fjor sovnet hun etter tre, vi måtte ta resten første juledag.

Så veslingen på 2 uker får ingen gave fra mor og far under treet, det er ingen vits.

Skrevet

Vi har jo handlet utstyr til gutten i flere måneder nå, så han kommer ikke til å få julegave i tillegg.

Skrevet

har kjøpt en liten bamse til babyen.. men bare det... har dessuten kjøpt masse gaver til mitt andre barn.

syns det er så vanskelig det med gaver......for jeg vet jo ikke når jeg blir å føde.

Skrevet

vis den lille er født så hadde det jo vært litt koselig med en liten gave i fra mamma og pappa... men jeg kan jo risikere å sitte der med mage å pakke opp gaver så vil det vel se litt dumt ut med en gave fra mamma og pappa til en som ikke er født...

jeg håper igrunn på å gå over så jeg får nyttårsbarn...

Skrevet

Oj, det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Men hun må jo får noe av oss selvgølgelig!!

Skrevet

Har kjøpt en sånn teng som kan heng på bilstoln tel underholdning... sånn at det kan vær pakka fra mamma, pappa og storesøster....

E jo mæst førr arti da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...