Gå til innhold

bare motenavn i "navndebatten"? *oppgitt*

Anbefalte innlegg

stakkars barnehagetanter og lærere som kommer til å ha en hel klasse fylt med lukas og aleksander og tobias, eller emily og emma ;(

smak og behag sikkert.. men JEG synes det er teit.. (håper ingen her inne vil gi meg bank nå, hehe)

lurer selvfølgelig om dere har bestemt dere for navn allerede? her blir det en liten Ask i hvert fall :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6810729-bare-motenavn-i-navndebatten-oppgitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Og jeg er lærer...hehe. Sånn sett oppdager man alltid hvilke navn som var pop de forskjellige årene.

Her blir det Mari, Hanna, Ellinor eller....ikke helt bestemt oss enda, og min kjære har funnet ut at vi må se babyen vår før vi bestemmer oss, og det er helt greit for meg :-). Jeg lider av beslutningsvegring (selv de enkleste ting kan gi valgets kval her i gården) så han må nok ta avgjørelsen til slutt tenker jeg!!

Er forsåvidt enig :o) MEN, vi hadde valgt Elias eller Noah dersom vi fikk en gutt.... vi snakket om navn leeeeeenge før vi ble gravide- men nå er det blitt sånne poppis navn begge to... og vi vet liksom ikke om vi skal velge de!! Det er kjempeteit om det blir fem i klasssen som heter det, på den annen side er det så fine navn også, som vi liksom har "hatt" så lenge....... :-(

Eller så kanskje det blir en Sofian- det er det iallefall ikke så mange som heter!!

Annonse

Ja, ikke sant det er ganske kjipt når du ser at navnet du har bestemt deg for for leeeenge siden plutselig blir kjempe poppis akkurat når du skal bruke det :-( føler meg liksom litt snytt jeg!!!

Men Mathilde har nok ikke rukket å bli så populært enda.....Forresten, kjempefint navn :-)