-MtG- Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Gutten vår har gått opp fra 3050 til 3425 gram på en uke!! Han var jo litt liten når han ble født da. Han er 13 dager i dag. Jordmor sa for en uke siden at vi skulle være fornøyde om han gikk opp 120 til 200 gram i uka:) Er det fler som har babyer som super-legger-på-seg?? Trodde ikke det var mulig jeg...
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Småen min gikk opp 500 gram på en uke. (veide tirsdag i forrige uke, da var han 15 dager) Får håpe det ikke fortsetter i det tempoet:)
-MtG- Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hihi. Snakket så vidt med jordmor i dag også og hun sa at det ikke var noe som het å legge på seg for mye og at det var bare bra, men det virker jo litt merkelig da... Skal veie igjen om en uke. Om å gjøre å få den feiteste ungen?? Hihi. Kunne jo blitt en konkurranse dette. Amme for harde livet:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Nå skjedde vektøkninga til min når jeg gikk over fra mm til mme. Var nok mulig han ikke fikk i seg nok mat på den vanlige måten:) Men nå har jeg blitt nødt til å øke mengdene mme igjen så det er ikke umulig at han har lagt på seg like mye neste gang vi veier:)
-MtG- Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Skal du veie neste tirsdag eller? Hadde vært moro å høre. Og kan jeg spørre hvorfor du har gått over til mme?(trenger ikke å svare) Er det "bare" fordi han fikk for lite næring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå