trenger å være anonym nå Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Var på svangersakpskontroll i dag og fikk beskjed av jordmora mi å ringe til sykehuset jeg skal føde på. Skal dit på torsdag til lege undersøkelse pga en blødning jeg hadde for to uker siden. (Fant ikke noe galt da, men ville ha meg inn på en ny sjekk for sikkerhets skyld) Fikk beskjed om å ringe å høre om jeg kunne få en omvisning på sykehuset og få en time til å snakke om min forrige fødsel. Kan se ut som det går i orden å få keisersnitt denne gangen. Var litt nervøs da jeg ringte og spurte, var redd de bare skulle avfeie meg med den delen som har med keisersnitt å gjøre. Men jeg fikk snakket med en utrolig koselig jordmor som virket veldig forståelsesfull. Skal få komme på besøk på fødeavdelingen før jeg skal til legen, også skulle jeg ta opp dette med fødselshistorien min fra forrige gang og mine ønsker om keisersnitt med legen på samme time. + at det skulle ringe ei jordmor til meg i kveld. så jeg kunne få snakke med henne og evnt få time til samtale med henne på sykehuset. Snakk om oppfølgning. Føler meg veeeeldig "priviligert" denne gangen i forhold til på sykehuset jeg fikk mitt første barn på. Ellers så står det bra til med det lille nurket i magen min. Og er veeeeldig lettet over at jeg denne gangenfølger sf kurven helt etter gjennomsnittet. ( Lå skyhøyt over forrige gang, og fikk en gutt på 4,5 kg og 58 cm)
Mamma til 3 <3 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Så deilig da. Kjekt når man slipper å gå å bekymre seg. Å fint å vite at det ikke er all helsepersonell i Norge som er helt på tryne:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå