Gå til innhold

hjelp! trenger mage hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

holder på å bli gal...

jeg trener..jogger flere mil i uka, har ingen kg for mye, men trenger desperat mage hjelp. navlen står rett ut, sammen med en bul som jeg ikke får trent opp! er rundt navlen den og.. har trent pilates, men får ikke bort alt... er navle musklen borte? når jeg strammer magen kan jeg få to fingre nedi navlen, og jeg kjenner musklene rundt..men ingen musker der..er det borte vekk? hjelp..er over 1 år siden barn nr to og merker at jeg blir gal....)) trenger sit ups men jeg kan jo ikke gjøre det riktige......takk..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Kan hende magemusklene dine har skilt seg under graviditeten? Da blir de litt slakke og akkurat som om det manger noe.>Dette kan ikke trenes bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

hvorfor kan man ikke trene opp de musklene sånn som allle andre...som også blir slakke uten trening? hadde vært ok med litt mer detaljert forklaring enn at det ikke går ann å trenes bort... jeg mener ikke å være frekk, men jeg sliter med det området og blir ganske fortvilet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare støtte deg ved å si at jeg skjønner fortvilelsen! Jeg vet ikke hva det er som er galt, hvis det er noe galt. Jeg er ikke noen ekspert på dette her, men tenker at hvis magemusklene er skadet på noe vis, burde du vel kjenne det som vondt i bekkenet ved trening? Jeg ville ha snakket med helsesøster eller lege om dette. Eller en fysioterapeut. Jeg nekter å tro at det ikke går an å gjøre noe med det! Musklene blir jo ikke bare "borte" eller ødelagt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...