Gå til innhold

Trenger virkelig litt positive ord nå. Er så lei meg (tom fostersekk på ul)


Fikk gutt 010607

Anbefalte innlegg

Var og tok innvendig ul i stad fordi jeg har hatt litt brunlig utflod. Er etter min beregning 5+5. Legen kunne se en fostersekk som tilsvarte 5+5, men ikke noe foster. Skal jeg oppleve dette også nå da. Har jo ingen symptomer, så jeg har hatt på følelsen at noe er galt. Tok blodprøve for å se om hcg nivået stiger, skal ta en ny neste uke. Finn det håp???????? Vær så snill og kom med både positive og negative svar hvis dere har. Må jeg tenke negativt.......?????? Er det noen som har opplevd dette og hvor det har gått bra eller dårlig????

 

Veldig takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da..jeg har okke opplevd det...men vil si lykke til og gir deg en trøsteklem!!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist.Har ikke opplevd det slik som du,men jeg har mistet 4 ganger tidligere.Eneste positive jeg kan komme på å si til deg er at man kan fort bli gravid igjen etter utskrapningen.Det ble jeg med min sønn,og så mistet jeg i juli og nå er jeg gravid igjen.

Huff vet dette er en dårlig trøst for deg,men jeg håper du ikke gir opp og at du snart er gravid igjen.

 

 

Klemmer.Skal tenke på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkar deg, tenk å glede seg til UL for så å oppdage at det er tomt der inne. Huff...Har forståelse for at du er lei deg ja, selv om jeg ikke har opplevd det samme. Håper alt går bra! Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme som deg, bare at jeg var en uke lenger på vei. De fant tom fostersekk og jeg hadde blødninger. Fikk beskjed om at jeg antagelig hadde en MA og fikk ny time uken etter bare sånn for sikkerhetsskyld før de bestilte en evt utskrapning. Da fant de foster med bankende hjerte og denne er i dag en livsglad og skjønn gutt på 2 år :-)

 

Masse lykke til englemamma, håper det går bra for deg også!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat det samme som jeg fikk vite på ul på torsdag! Ingen hyggelig beskjed, men du kan være et par dager mindre på vei og da er det vanskelig å se! Det er jo litt i tidligste laget. Hold motet oppe til den nye prøven! Så skal jeg krysse fingra masse for deg!

 

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 5+5 i dag, har blødd litt og kjenner ingen symptomer. Har fått beskjed om å ligge i ro i et døgn, så får forhåpentligvis ul i morgen....

Har også hatt på følelsen at noe er galt lenge, så høres ut som vi er i ganske lik situasjon vi to....håper uansett at det snur seg for oss begge, hører jo veldig mange det har gått bra med til tross for dystre utsikter!!!

Krysser fingrene for oss!!!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var på ul med lille gutt ca 5 uker gravid. da var posen tom, kom tilbake uken etter og da var det kommet et foster. Det er litt tidlig å se når du er 5+5. Dette går sikkert bra, hadde ikke så mye symptomer jeg heller i starten. Ta det med ro og vent en uke eller så.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også fikk bare se en tom fostersekk når jeg var så kort på vei,men når jeg var 6 så så de ett hjerte som banket. Og tok en ekstra ul når jeg var 7+4 og da så jeg embryoet og hjertet som banket. Viirkelig fint å se på:) Så ikke tenk på at det er noe galt,tror du kan bekymre deg unødvendig. Dette går nok bra og du ser nok noe neste gang:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, føler med deg! Men prøv å tenk på det som at det er i så fall det beste hvis noe er galt! Det er jo naturen sin måte å rense opp på! Vet at det ikke er noe kjekt å tenke på! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger helt sikker ikke bekymre deg, akkurat det samme skjedde med meg, tom foster sekk i uke 5 (helt vanlig), fikk ny ul i uke 6 og der så vi se et bankede hjerte, min datter er i dag 2,5 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...