Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Har noen dager nå hatt hermorider, gjorde VELDIG vondt i førsten men etter et par dager med smøring ble det bedre. MEN våkna inatt av at det gjorde sÅÅÅÅÅ vondt igjen (smører fortsatt) og er nå 10 ganger værre... Både størrelsen og smertene. kan nesten ikke gå, ligge, sitte eller bevege meg i det heletatt. Bruker Alcos Anal, men er det noen andre som er bedre. HJEEEEEEEEEEEEEEELP, det gjør SÅ vondt. Har tilogmed tatt Paracet nå for å se om det hjelper..... Er det farlig eller????
Mamma til 3 <3 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Har ikke noen erfaring på det området. Men kanskje du skulle ringt legen?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Har svart deg i desember klubben. Og ang. paracet, det er ikke farlig nei. En bør jo prøve å unngå mediakamenter men om en har skikkelige smerter er paracet det en kan ta. Er ikke påvist skader på fosteret av paracet. Dessuten er vi så langt på vei nå at den faren er nok over ....
Nå kommer nr. tre Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skjønner hvordan du har det...Heldigvis er jeg ikke plaget akkurat nå...men man vet jo aldri, de kommer nok igjen. Jeg bruker en krem som heter Scheriproct. I pakningsvedlegget står det under graviditet at du skal rådføre deg med lege, men ikke brukes i de tre første månedene... Så du kan jo ta kontakt med legen din i morgen, og spørre om du kan bruke den kremen. Kanskje den kan brukes og være bedre ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå