Gå til innhold

Skikkelig nedtur ang mammaklær!!! ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sprang ut i lunsjen for å se om jeg fant meg en mammabukse på Lindex. Er bare i uke 17, men må bare få meg en bukse som ikke strammer og er behagelig å ha på.

Men for en nedtur. De hadde ingen ting, og det lille de hadde passet abslolutt ikke.Vil si jeg er en normal 38/40 str, med litt tykke lår, men det fantes ingen ting.

Mitt siste håp er nå H&M. Det er de eneste butikkene her omkring som selger mammaklær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men her i Tr.heim har Kappahl også mammabukser som passer oss som ikke er sylfider!

Skrevet

Jeg er også en str. 38/40 med litt lår jah, og jeg har funnet masse fine mammaklær som sitter som et skudd på H&M! Elsker de buksene mine, for de er behagelige, og ser normale ut. Ingen som ser at det faktisk er mammabukser. Så det er absolutt håp å finne gode mammabukser til deg og! ;)

Skrevet

Hei. Jeg er også kraftig i lårene. Bruker 42 til vanlig.

Fant en mammabukse idag etter masse leting. Den fant jeg på Kapp-Ahl. Svart dressbukse. Kjempefin. Kostet 399. .-)

Skrevet

hvilken kappahl i trondheim selger mammaklær???

Skrevet

hei. Jeg bruker også rundt str 40-42 og er stor rundt lårene. Og jeg fant meg bukser fra mama-licious. Gå inn på siden deres og se hvor din nærmeste forhandler ligger. Jeg betalte 199 for min ola-bukse. Brukte den fra fra jeg var 14 uker på vei..

Skrevet

jeg har kjøpt mammabukser på kappahl på KBS-senteret. På torget har de bittelitt... (ett stativ med bukser)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...