Gå til innhold

Trenger seriøst råd .......

Anbefalte innlegg

Har noen dager nå hatt hermorider, gjorde VELDIG vondt i førsten men etter et par dager med smøring ble det bedre.

MEN våkna inatt av at det gjorde sÅÅÅÅÅ vondt igjen (smører fortsatt) og er nå 10 ganger værre... Både størrelsen og smertene. kan nesten ikke gå, ligge, sitte eller bevege meg i det heletatt.

Bruker Alcos Anal, men er det noen andre som er bedre.

HJEEEEEEEEEEEEEEELP, det gjør SÅ vondt. Har tilogmed tatt Paracet nå for å se om det hjelper.....

Er det farlig eller????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6810513-trenger-seri%C3%B8st-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, misunner deg ikke, er kjempevondt. Jeg har kjerringråd å komme med. Hadde et hemmoride for et par år siden som holdt på å gjøre meg gal! Hva jeg gjorde var å kjøle den ned med is når den verket som verst (for å lindre) og smurte meg med honning flere ganger om dagen direkte på hemmoriden og rundt. Bare kjøp vanlig honning i butikken. Brukte ingen midler fra apoteket og etter en uke in pain! var den borte... :) Var også forsiktig da jeg var på do, holdt den igjen når jeg måtte bæsje og kjølet ned med is rett etterpå. Når du har kjølet med is og er litt "nummen! kan du prøve å dytte den inn forsiktig om du klarer. Lykke til, vet det er et mareritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...