Gå til innhold

Nååå trenger jeg hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nå telefon fra Danmark og de sa at jeg skulle sette ei sprøyte i dag også gonal f.. så er det uttak kl 8.45 på fredag og innsetting på mandag kl 11.15 (er det ikke bare 2 dager mellom uttak og innsetting da??)

Så skal jeg sette eggløsningssprøyten i morgen kveld kl 21.

Eggene mine er jo 21mm, 19mm, 17mm, og noen på 12-17 mm

Legen min sa at nå måtte jeg komme meg avgårde det sa han jo i går også men ciconia vil at jeg skal vente.. min lege mente jeg var på kanten overstimulert..

Og jeg kjenner meg iallefall ferdig.. det stikker og jeg klarer snart verken sitte eller ligge.. auau

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6810497-n%C3%A5%C3%A5%C3%A5-trenger-jeg-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, dette var rart. Så rart at Ciconia ikke ba deg sette el sprøyta. Kanskje du kan ringe en gang til dit og en gang til til lege du var hos. Dobbelt sjekk dette du.

Jeg hadde egguttak på en tirsdag og innsetting på torsdag. Altså to dager, men på Volvat da jeg var deg var det 3 dager mellom. Litt forskjellig dette.

Lykke til:)

Hei!

For å være litt pirkete, så er det ikke eggene dine som har de forskjellige størrelsene du nevner,

men folikklene som eggene ligger i:-)

Jeg hadde også en stor folikkel (ca 20mm), men den var tom. Jeg hadde flere små, som de konsentrerte seg mer om. Kanskje det er DET de gjør på ciconia?! Kanskje de gir de små noen dager ekstra, for å modnes og bli større. De vet nok hva de gjør, de er veldig flinke der nede!

Lykke til!

Jeg vet det, ble bare at jeg skrev egg, begynner å bli dritt lei å bare gå her føler meg som en tikkende bombe..

Ja får håpe de vet hva de gjør, hvis ikke er jeg nå den som sier ifra så...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...