Gå til innhold

Jeg har født!

motherO

Anbefalte innlegg

Hei alle. Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne i det siste. Noen husker meg kanskje som 29.oktober - da skrev jeg endel innlegg her i forbindelse med duotest, nakkefold som var litt forhøyet, fostervannsprøve etc....men, som dere skjønner - alt gikk bra med prøvene og oss. Nå sitter jeg her med en nydelig 4 dager gammel datter født ved planlagt keisersnitt 20 oktober. Terminen min er på fredag 27, så jeg fikk det en uke før tiden og godt var det. Jeg var kjempelei på slutten og hadde endel plager. Da var det godt å kunne telle dager til det skulle skje, selv om vi faktisk ble forskjøvet en dag pga akutte tilfeller. Alt har gått veldig bra med oss, selv om kroppen selvsagt merker påkjenningen et ks er. Sliter litt med ammingen ennå, men det sies at det er "vanlig" med ks at det tar litt tid før det går seg til. Jenta mi ville ikke ta puppen det første døgnet, så vi henger litt etter sånn sett. Jeg har iallfall veldig melkespreng nå og håper hun kan hjelpe mor litt snart :-) Lykke til med alle som fortsatt venter!

Fortsetter under...

Hei du, da vil jeg være den først til å gratulere!!!! @------>-------

Så bra at alt har gått bra for seg og at dere er vel i havn. Må innrømme at hjertet hoppet litt da jeg såg navnet ditt.

Med meg går det bra. Skulle jo egentlig vært hjemme i permisjon (før fødsel den 7.11), men slik gikk det jo ikke. Er i gang med forsøk nr 3, så nå sniffes det nesespray flere ganger pr. dag :)

Er optimist og vil tro det går bra til slutt.

Kos dere så mye, hold oss gjerne oppdatert med lille frøkna

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...