Trinic Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen fra Modum her? Jeg bor i Åmot og har bodd her godt over et år, og er litt ensom, kjenner ikke så mange enda. Og nå venter jeg mitt 1 barn, termin 9 januar. Går 50% sjukemeldt og kjeder meg. Er 22 år og jobber som frisør(prøver ihvertfall). Har en nydelig hund som heter Cortina og ei søt lita tulle av en pus som heter Charlie(vi trodde først det var gutt, men ho lyer navnet) Og selvfølgelig verdens beste Samboer(av og til, når han sjøl vil) Det var litt om meg ihvertfall... Har prøvd å få kontakt med noen før også uten hell og lykke, men prøver igjen jeg.. Vel, hadde ihvertfall vært koselig å bli kjent med noen fra modum/omegn som er i samme situsjon som meg, nemlig;gravid.
solstraale_84 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 hei:) Modum her:) he,he. hva heter du da? har termin 12 desember, og har en kjempe fin hund(syntes jeg selv da:) ) som heter doffen:) venter en gutt, så får bare håpe han kommer før julaften:) 22 år jg også, burde visst hvem du var altså, hm, ble nysgjerrig jeg nå klem
Trinic Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hei hei, Heter Trine, men tror nok ikke du vet hvem jeg, er ikke fra område i det hele tatt, men koslig at det er andre på min alder som bor oppi her og i tillegg er gravid. Du får ihvertfall en fin julegave, for han kommer helt sikkert før jul:) Jeg håper bare jeg får jenta mi over nyttår, hehe... Hva jobber du som, eller går du på skole? Og hva heter du?, kanskje jeg vet hvem du er hehe.... Jeg er bare sjeleglad jeg ikke er alene inne her fra Åmot...
ScaryMama Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Hei dere! Jeg bor også på åmot, men er ikke herfra.
Trinic Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2006 Heisann! Jeg er heller ikke fra Åmot, men bare bor her. Hvor er du fra? Sånn egentlig.. Når har du termin? Og vet du hva det blir? Koselig med flere fra Åmot, ser så mange gravide oppi her, men ingen jeg kjenner... Tydlig et stort gravid år for Modum, men ikke alle kan henge på BIM heller:)
ScaryMama Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er egentlig fra asker. Jeg har termin i morgen, og venter en gutt. Jeg kjenner absloutt ingen her faktisk. Hvor lenge har du bodd her? Og hvor er du egentlig fra?
solstraale_84 Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 hei igjen:) trine her også faktisk:) bor på heggensiden:) så morro at det er flere da:) skal på tur i helga så er på farat nå, men skal ta kontakt inne på her når jeg kommer hjem igjen! god helg(",)
Trinic Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2006 hei KOzyK*lei*. Jeg er egentlig fra Uvdal, bare rett over fjellet her, har bodd i Åmot siden Juni i fjor. Og kjenner absolutt ingen her,så hadde blitt koslig å bli kjent med noen. Termin i morgen? oj... Hvordan går det med deg da? Klar? KJempe flott det solstraale_84. God tur.. Og God helg til dere begge:) Hvis dere vil, kan dere legge meg til msn [email protected] Så er det enklere å bli kjent og holde kontankt, hvis dere vil da:)
solstraale_84 Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 hei:) godt det var med hotelltur i helga:) komme seg litt vekk fra hverdagen! blir nesten mer sliten av å slappe av. he,he. har lagt deg til msn min. min er [email protected] hvis noen andre vil ha den! bare å ta kontakt. dere har drivi med i helga da?
Trinic Skrevet 1. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2006 Heisann! Hotelltur? Det hørtes deilig ut:) Bare for fornøyelsen sin skyld?? Har jobbet i helgen jeg da, men det gjorde ikke noe, samboer`n min var på elgjakt hele helga, reiste fredag og kom hjem søndag. Så da er det deilig og jobbe. pluss at jeg har en veldig opptur for tiden og orker mer,VELDIG deilig. Men nå til helga har jeg fri, og da skal vi på IKEA, jippi gleder meg, og handle julegaver. Jeg tror det er best vi blir ferdig med dem snart. Vet jo aldri om jeg får en nedtur i desember og ikke orker noenting, og da tror jeg neppe sambo gidder å handle alene. Og tillegg har jeg vel en 35-40 julegaver å handle, greit og begynne... Dere må bare huke tak meg når dere ser jeg er på msn, foreløpig når jeg har vært der, har vel ingen vært på tror jeg... Men som regel når jeg står på opptatt eller borte er jeg ikke langt unna. Hadde vært åleit i blitt litt mer kjent med dere...
Super jul i år Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Hei hei. Jeg er heller ikke fra Åmot, men jeg har bodd der i over ett år nå. Vi venter vårt første barn 9.februar. Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med noen.
LizzyG Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Hallo;) Jeg verken kommer fra Modum eller bor der, men jeg bor i Hokksund så det er ikke så langt unna. Er 20 år og bor sammen med min kjære samboer og hunden vår Oscar. Venter den første babyen vår 07 mars, og hvis UL viste riktig så er det ei jente. Skal dere føde på Blefjell eller?
Trinic Skrevet 2. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2006 Hei v+v baby:) Så koslig at det er flere innflyttere her.. HVordan havnet du oppi her da og hvor er du fra? Jeg og vil bli kjent med flere oppi og omegn som er i samme situasjon. Og heisann -Liz- Nei hokksund er ikke så langt unna, kjører forbi hokksund hverdag, også har jeg ei venninne som bor der:) Så i hokksund er jeg litt kjent, nesten mer enn her, hehe... Jeg skal føde på ringerike jeg da... Men er født på blefjell selv.. men det er hele 22 år siden.. uff lenge sia.. Men tror e-post adressa mi står lenger opp på sia, så dere kan bare legge meg til på msn, hvis dere vil bli bedre kjent:) Det hadde ihvertfall vært koselig:)
Trinic Skrevet 3. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. november 2006 dytter`n litt opp igjen jeg...
Super jul i år Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Fikk meg kjæreste som er fra Åmot og da måtte jo en av oss flytte da. Jeg er opprinnelig fra Løten i Hedmark. Skal føde på ringerike jeg også.
Super jul i år Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 Trinic. Jeg har lagt deg til på Msn nå. Hyggelig om du sier hei når jeg er pålogget.
Super jul i år Skrevet 6. november 2006 #19 Skrevet 6. november 2006 Gjør det.. Jeg er stadig vekk pålogget, så det hadde vært koselig om du sa hei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå