Gå til innhold

Får vogn i dag ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har den kommet, så da skal vi hente den så vi får prøvetrilla den i stua i dag.... Nå er det virkelig ikke mye som gjenstår, bare ungen som er så treig at den ikke kommer før om to mnd.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Vogn er gøy!! : )

Vår står nede i boden nå, med regntrekket over så den ikke skal støve helt ned mens vi venter på smurfen.

Kjøpte bleiebøtta i går, og den går vel samme vegen ned i kjelleren tenker jeg. Skulle kjøpe stellebord og, men trege Rudo hadde ikke klart å få det vi skulle ha inn i butikken enda!!

Skrevet

Hei!

Hva slags vogn har dere kjøpt da?! Vogna vår har stått klar i en evighet nå den også føles det som.. og den skal enda stå en evighet til..hehe:)

Har forresten pakka ferdig sykehustrillekoffertene i dag.. Har virkelig slitt med å få meg selv til å gjøre det..men endelig i dag ble de ferdig pakket. Og det jeg enda ikke kan pakke ned da jeg trenger å bruke det her hjemme først (helsekort, hårføner osv) har jeg skrevet opp på en liste så sambo kan kikke på og legge ned i kofferten rett før vi drar.. Begynner jeg å bli klar da tro?!

Skrevet

ja, kab, det tror jeg!!

sist gang jeg fikk barn, pakka jeg kofferten mens vannet sildra og gikk.. sikkert litt av et syn!! ;)

klem, og lykke til!!

Skrevet

Vi har kjøpt svart classic duo Emmaljunga.. Helt sprøtt å se den stå i stua, om et par mnd skal det ligge noen oppi der jo.... Ja ja, dette kommer nok ikke tilå gå opp før meg før knøttet er her nei...

Skrevet

Grattis med vogn da.. e alltid spennanesn :D

Skrevet

Sprang også rundt med vannet silanesn... va ikke nå særli det nei... så æ e nu i det minste bynnt å pakk bæggen denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...