vips-77 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Nå har den kommet, så da skal vi hente den så vi får prøvetrilla den i stua i dag.... Nå er det virkelig ikke mye som gjenstår, bare ungen som er så treig at den ikke kommer før om to mnd.....
Hermelina Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Gratulerer!! Vogn er gøy!! : ) Vår står nede i boden nå, med regntrekket over så den ikke skal støve helt ned mens vi venter på smurfen. Kjøpte bleiebøtta i går, og den går vel samme vegen ned i kjelleren tenker jeg. Skulle kjøpe stellebord og, men trege Rudo hadde ikke klart å få det vi skulle ha inn i butikken enda!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Hva slags vogn har dere kjøpt da?! Vogna vår har stått klar i en evighet nå den også føles det som.. og den skal enda stå en evighet til..hehe:) Har forresten pakka ferdig sykehustrillekoffertene i dag.. Har virkelig slitt med å få meg selv til å gjøre det..men endelig i dag ble de ferdig pakket. Og det jeg enda ikke kan pakke ned da jeg trenger å bruke det her hjemme først (helsekort, hårføner osv) har jeg skrevet opp på en liste så sambo kan kikke på og legge ned i kofferten rett før vi drar.. Begynner jeg å bli klar da tro?!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 ja, kab, det tror jeg!! sist gang jeg fikk barn, pakka jeg kofferten mens vannet sildra og gikk.. sikkert litt av et syn!! klem, og lykke til!!
vips-77 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Vi har kjøpt svart classic duo Emmaljunga.. Helt sprøtt å se den stå i stua, om et par mnd skal det ligge noen oppi der jo.... Ja ja, dette kommer nok ikke tilå gå opp før meg før knøttet er her nei...
Snupidupi Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Grattis med vogn da.. e alltid spennanesn
Snupidupi Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Sprang også rundt med vannet silanesn... va ikke nå særli det nei... så æ e nu i det minste bynnt å pakk bæggen denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå