Gå til innhold

Hver dag? Eller annenhver dag??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har gjort det sånn at vi har hatt sex annenhver dag etter tr har vært på besøk, fram til dagene før og etter el, da har vi hver dag.. gjenstår og se om det har funket denne mnd.. har ikm på fredag.. blir spennende.

denne mnd hadde vi sex nesten hver dag da.. så det kan bli litt sånn hipps om haps..

Tror det skal holde å ha sex annenhver dag i og med at sædcellene kan leve i opp til 5 døgn.. noen har til og med sagt 7...

Vi gjør det på samme måte. Har annen hver dag til jeg er rundt el, da har vi hver dag.

Kiropraktoren min (faktisk) sa igår til meg at sædcellene lever opp til 5 dager og egget i 7 timer bare.

Men akkurat om det var noen sædceller en gang som levde i 6 eller 8 dager for den del vet jeg ikke noe om.

Ang det med sædkvalitet har jeg hørt at viss mannen har noenlunde normal kvalitet så kan han gjerne tømme seg hver dag. Men er det over 5 dager siden og dama har el burde han kanskje tømme seg dagen før pga de blir litt slappe av å ligge på lur å vente =)

Vi også prøver annenhver dag. Noen ganger hver dag rundt EL, men det blir ikke hver EL for å si det sånn.. kommer ann på humør og form. Men ingenting har hjulpet for oss enda da! Men det med at man skal tømme seg for å fornye cellene tror jeg ikke helt er riktig, for da sambo tok ny sædprøve her om dagen hadde han ikke tømt seg på ganske så lenge (nesten to uker?) og sæden hans var den beste noensinne. De skrøt veldig av den.. Men alt det her kommer vel bare ann på kombinasjonen i paret og alt det der. Hm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...