Gå til innhold

Hemoriden gjør meg GAL!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅååååååh! Jeg tror jeg blir gal av hemorider!!! De siste dagene har det hengt ut en klump fra endetarmsåpninga mi, og det kjennes ut som om det er en liten piraja som har bitt seg fast der!!!

Jeg dytter og dytter, men etter 5 minutter er den like langt ute igjen! Er det sånn fordi babyen presser på veldig nå (38+6), eller må jeg ha det sånn resten av livet?

Har noen råd? Hjelp, jeg blir så sur av dette!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten så burde noen komme opp med et nytt navn til hemorider, det er så stygt og belastet - jeg hater det!

Skrevet

Huff, er ikke greit det der... men jeg tror ikke jeg ville dyttet på den å "plaget" den - for å si det slik...

Prøv å slapp av og kjøp salve (Alcos Anal) - reseptfritt på apotek og kan brukes av gravide og ammende.

Sinnsyyyk lang behandlingstid på dette her, men det blir bedre :-)

Skrevet

Gå opp på søk, velg forum i rullegardinen og søk på hemoride

Da vil du finne utrolig mange råd og tips. Og du vil også finne ut at du ikke er aleine om elendigheten.

Lykke til!

Skrevet

Heisann! Får gi deg samme råd jeg ga ei i desemberklubben:

Jeg har kjerringråd å komme med. Hadde et hemmoride for et par år siden som holdt på å gjøre meg gal! Hva jeg gjorde var å kjøle den ned med is når den verket som verst (for å lindre) og smurte meg med honning flere ganger om dagen direkte på hemmoriden og rundt. Bare kjøp vanlig honning i butikken. Brukte ingen midler fra apoteket og etter en uke in pain! var den borte... :) Var også forsiktig da jeg var på do, holdt den igjen når jeg måtte bæsje og kjølet ned med is rett etterpå. Når du har kjølet med is og er litt "nummen! kan du prøve å dytte den inn forsiktig om du klarer. Lykke til, vet det er et mareritt!

Skrevet

Tusen takk for tips og råd!!! Det er fryktelig irriterende, og gjør så jeg gruer meg litt ekstra til fødselen - mye trykking. Nå har jeg skrevet alt ned på en lapp, også skal jeg prøve ALT i tur og orden helt til problemet forhåpentligvis forsvinner... Men det er jo endel av hele pakka dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...