Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke testet ennå nei, tørr ikke jeg..

Men mannen min kjøpte en test i dag, så jeg skal prøve å holde meg til torsdag og teste da..

Ellers går det bra, men nervene er i høyspenn da.. Tenker bare på å teste hele tiden..

stor klem

ikke noe symptomer nei... Tror jeg ikke...

Men det stikker voldsomt i magen. Ved høyre eggstokkområde.. Hva er dette??? Det gjør vondt.. Men jeg håper det er pga at jeg kanskje er gravid :)

Takk for at du krysser for meg, det betyr masse :) :) :)

Annonse

Takk det går mye bedre!! Har "funnet tilbake til meg selv" (høres ut som en klisjè fra en dårlig B-film, he he) Men jeg føler meg bra! :o)

Har kommet i gang med trening, føler meg ikke "syk" lenger og humøret er stabilt bra igjen og de positive tankene er tilbake ;o)

Jeg lever som vanlig, tar meg et glass vin eller 5, løfter, jogger og gjør alt jeg ikke har "kunnet" før (hvis du skjønner)....

Har vært inne på sykehuset og tatt HSG av eggledere men ikke fått svar enda. Den ene er nok garantert tett (helt jæv...undersøkelse...)

Begynner å se fram til begynnelsen av desember da jeg ringer inn mens. Er egentlig fit-for-fight igjen, men er sjeleglad for å få tatt en pause. Det har jeg godt av:o)

Fikk en smell fysisk etter at eggene ikke tålte opptining, så nakken og skuldrene mine er helt på bærtur. Klarer ikke snu meg rundt... Så nå er det fysioterapi 3 gg i uka... Håper å komme tilbake i jobb så snart jeg kan. Føler meg litt "stuck" her hjemme med nakken min....

Bra med deg da Gøril?

Gleder meg til å se hurra-innlegg fra deg om noen dager :o)

*Kryss kryss*

Klemmer fra

jeg tror jeg har lest alle innlegg jeg har sett her fra deg (de var nok ikke ment til meg, men jeg er så nysgjerrig jeg skjønner du)

Har lest at ikke alt har gått på skinner hos deg ja, mer som at toget har sporet helt av :(

Men veldig godt å lese at alt er bedre nå. Humøret har alt og si tror jeg, da tenker jeg på det og prøve på nytt.. og nytt og nytt og.... Man må være psykisk rustet til det. Det står respekt å ha vært gjennom så masse som deg, og fortsatt ha vinnerinstinket i seg, det lover bra Lenn!!!

Jeg er så glad du ikke er en person som gir opp, for du kommer til og bli mamma til flere barn enn sønnen du har nå. Det er jeg sikker på!

Jeg har det forsåvidt bra jeg. Er veldig spent på om det er noe i magen eller ikke. Har hatt, og har en del smerter ved høyre eggstokknivå.. (vet ikke helt hvor de er) og det er akkurat som om noen gir meg strøm der nede...

Vet ikke om jeg bør bekymre meg for det da. Ringte Medicus i dag, og de ville ha meg på UL for å se om det kunne være graviditet utenfor livmoren.. Men de mente jeg kunne vente noen dager først, må se om testen er positiv også.. Håper jo alt er som det skal være da, og at det er bra det jeg kjenner...

Ikke lett dette, kjenner ikke kroppen min så godt, og når det skjer ting som ikke før har skjedd, da blir jeg nervøs, og bekymret..

Kan jeg forresten teste onskveld?? eller MÅ jeg vente til morgenen med å teste? Sitter med testen i hånden nå, og har lyst til å ta den med en gang, men er nok lurt å vente.. Er på rugedag 12..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...