Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Bor på et veldig lite sted, og kjenner nesten ingen. Det er bare en annen som jeg vet om som har baby og som også er hjemme på dagtid. Jenta mi er 6mnd og gutten hennes er 5. Har snakka overfladisk med henne på butikken et par ganger, men har lyst til å spørre om de kansjke har lyst til å bli med å ta en kaffe eller noe. Tør ikke. Tenk om hun synes det r teit og hun har kanskje en drøss av andre venner og er fryktelig opptatt. ..
skimre Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 hadde bare syns det var veldig hyggelig jeg:) du har jo ingenting å tape på det;)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Det har jeg også tenkt 100 ganger at jeg vil gjøre, men jeg tørr ikke!! Er nyinflyttet på en liten plass jeg også... Kjenner ingen, men det er mangen unger som er like gammel som min her. Hadde synst det var kjempekosligt og blitt kjempeglad hvis noen hadde spurt meg om det:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg hadde ment at det var en koselig ting å foreslå. Tror ikke hun tenker noe anderledes og tror ikke du har noe å tape på det:)
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Eg er også ny på ein liten plass, og eg vart SÅ glad då ei av dei andre nybakte mødrene tok initiativ til barselgruppe! Så du har ingen ting å tape på å prøve iallfall. Vert det vellukka - tenk kor kjekt det vert å ha ei veninne og ein leikekamerat til jenta di:). Og vert det ikkje så vellukka, så slepp du iallfall å angre resten av livet på at du ikkje prøvde
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 hadde blitt glad om noen spurte meg om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå