Gå til innhold

Ang Sex......

fikk prins 11.01.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorda fungerer sex livet for dere??? syntes det er veldig bra...men har en kraftig bekkenløsning og det gjør egentlig vondt til tider..jaja...flere som føler seg litt hemmet av vonde ledd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... har også fryktelig bekkenløsning. Hatt de hele svangerskapet. Men klarer ikke la være å ha sex i ny og ned. Kjæresten min bor ikke her,så ser han kanskje 6-7dager i måneden. Har pause alle de andre dagene, men de dagene han er hjemme har vi sex 2-3 ganger om dagen,SELV om jeg er i uke 40 ;) Gjelder jo bare å fine den stillingen som ikke ødelegger bekkenet. ;p

Skrevet

hehe...ja jeg skjønner jo det når dere ses så sjelden da....vi har ofte sex egentlig...bare savner å nyte det enda mer i forhold til å slippe å lide for det dagen etterpå...hihi..jaja...

Skrevet

Hehe.. Tror ikke jeg noen gang har vært så kreativ i senga:)

Kan ikke ligge på ryggen, og kan ikke ligge på magen. Da blir det på sidene, og med masse bygging med puter. Har sex 3-4-5 ganger i uken, og da blir det mye latter! Er ikke alltid det funker å gjennomføre noe, men vi har det veldig moro i selve prosessen:D Blir det vondt er det bare å stoppe!

Skrevet

hehe,,ja..dere må ikke missforstå meg altså...jeg og typen har utrolig bra sex da..men problemet er at det går greit når vi holder på...det er verre dagen etterpå...da er bekkenet herpa...så vi kan liksom ikke ta det to dager etter hverandre for da døøøør jeg...men vi har vel sex fire ganger i uken ca...syntes det er bra tatt i betraktning liksom...

Skrevet

Har termin i dag og sexlivet er like bra som det alltid har vært!! Bekkenløsning siden jeg var 3 måneder på vei og stor mage er ingen hindring. Man får til det man vil, mener jeg!

Skrevet

sexlivet vårt har blitt veldig ned-dempa kan du si, gatt fra 1 gang til dagen til 1 gang i uka, noe jeg sliter med, men det gjør ikke han ser jeg...

Alle stillinger er ikke like gode, men misjonæren er fortsatt den jeg liker best...har bekkenløsning, men ikke sånn kritisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...