Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Min samboer driver å sier til sønnen vår på 3 mnd. : Din lille mongo, tror du er litt hjerneskada jeg... sånne ting...han sier d med tullestemme da..men alikevel! man sier vel ikke d om sin egen sønn vel?? svarte... Sambo har blitt så utrolig barnslig etter poden kom til verden...helt utrolig..,.=/ når han vier litt oppmerksomhet til poden,så driver han bare å sier: "tiss,bæsj,promp,tiss,bæsj,promp..." da pleier jeg å si at d lærer han i barnehagen,og ikke av foreldrene sine...da blir han bare sur...=/ blir så oppgitt!!!! d er så slitsomt...føler at jeg fikk en unge med på kjøpet når jeg fødte poden,jo!...gidder ikke å ha en stor unge i tillegg asså... flere som har en sånn sambo eller er d bare meg som er så uheldig...?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 min er ikke så ille. elise fiser hver morgen når hun begynner å snu seg i senga og hun har fått kallenavn av det. lille fise og fiselise. får håpe han slutter å si det snart. dumt hvis hun tror hun heter det og presenterer seg med et av de
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 å guuud så slitsomt...jeg føler at alle ser på oss når vi er ute..fordi pappan snakker så høyt...bjeffer(leker hund)lager ulyder osv osv.det er så flaut og irriterende
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Han gir seg sikkert når han skjønner at barnet forstår mer og mer. Skjønner du blir irritert da...
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg hadde blitt sur på samboern hvus han hadde kalt sønnen vår for mongis og sånt dritt, men når han kaller sønnen vår for "gamle tordenrumpe" når han fiser som et uvær synes jeg vel egentlig at det er litt morsomt selv...like morsomt som i dag morges da jeg mata gutten i senga vår og han dreit. Samboern våkna, lukta litt rundt seg og lurte på om det var gutten vår som lagde lukta...(nei, det er JEG som sitter her og driter i senga, lissom...)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 HI her igjen.. d er ikke bare til ungen han er så barnslig heller...han gjør sånne barnestreker for å¨få¨oppmerksomheten min også... kniper lett,kiler,ser på meg som en fornærma unge,gjør ting som generelt irriterer meg...veldig slitsomt er d... vet ikke hva jeg skal gjøre...huff... JEG GIDDER IKKE Å VÆRE DEN ENESTE VOKSNE I HUSET!! han er for god sake 23 år!!! så kanksje han kunne ha oppført seg deretter da.....
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 sorry måtte bare le hehehe
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 snakk med han om det. er man sliten av en liten unge,trenger man ikke en stor drittunge som ikke oppfører seg
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 jeg har liksom gjort d da..men d funker bare ikke... HI
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Høres ut som om han er litt underernært på oppmerksomhet fra deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå