Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Ja nå er jeg mamma til en nydelig liten en på 9 måneder, og jeg er sørgelige 5 kilo tyngre enn da jeg fødte........... Og 17 kilo tyngre enn da jeg ble gravid. Er det flere her inne som sliter?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 ja gjett...men sliter ikke bare etter fødsel har gjort det hele livet jeg...men nå er det nok!!!! nå skal jeg ned!
Babykilo Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Åja, vi er nok fler. Godt at ikke alle ammer seg ned til tenåringsvekta si. hehe...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Tusen takk:-) En annen hadde en lignende tråd tidligere idag, og der hadde alle gått ned alt de la på seg i sv.skapet og vel så det, bare uker etter fødselen.. Triste greier!! Kjekt vi er flere som bruker litt lengre tid... Selv har jeg enda 14kg å miste... da la jeg altså på meg 20kg totalt.. så bortsett fra ungen, morkaken og litt vann, så har jeg ikke gått ned noen ting.. :-/ Men gidder ikke stresse så mye heller da... Victoria er 2,5 måned:-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 altså.... det er supert for dem som har gått ned alle kiloene, men litt kjipt å lese om det når jeg ikke har gjort det selv... trodde jo det skulle gå sååå fort... spesielt siden jeg hadde så veldig mye vann i kroppen.. OG at jeg fullammer... jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå