Mersa og gutta <3 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hva har dere på de, og hva har dere over de.... Jeg bor i Bergen og her er det mellom 8 og 12 grader om dagen... Har hatt lammeskinn under, inneklær og jakke,lue og ekstra sokker og et ullteppe over, virker som det har vært mer enn nok til nå...Men lurer på å kjøpe en sånn dress...Er det nødvendig?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 jeg ville hatt dress om du skal bruker skinn og dyne og ikke har vinterpose... vi har skinnpose og bruker vanlige klær og en liten jakke eller ulldress. vi har også kjøredress og bobledress, men så lenge hn ligger nede og i pose tror jeg det blir for varmt med dress.
Mersa og gutta <3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 dytter denne opp igjen jeg
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Tror jeg ville ha kjøpt dress dersom du ikke har vinterpose. Kan bli ganske kaldt og surt her i Bergen også. Selv har jeg ikke dress, men vinterpose til vogna (dun). Der holder snuppa varmen godt.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Her er det rundt 10 grader: min ligger på et skinn, joggebukse og body med en ulljakke over , lue og votter og så en dyne over. Når vogntrekket er på er det godt og varmt der nedi:) Det var nedi 4 grader og da hadde jeg på strømpebukse, body og en fleecedress over. Dyne oppå der igjen. Mer enn varmt nok Har dunpose med den venter jeg med til det blir minusgrader
Sigbeth Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 høres ut som mer enn nok. Jeg har jakke lue og dyne. Dress bruker jeg bare hvis vi ikke skal i vogn, f.eks i bil. Skinnposen tar jeg fram hvis det blir kuldegrader
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Victoria ligger på en lammeskinn, og en tynn hvit "tøybleie" - samme type som på kk.. Nå er hun generelt ganske varm, så enten har hun strømpebukse og body, med en kjole over, eller body og bukse med sokker på. Tynn bomullslue og "klorevotter" Over det har jeg et helseteppe og et pledd kjøpt på H&M.. Dette er nok for henne.. Synes det virker veldig kaldt når hun ligger der, men når jeg kjenner etter, så er hun passe varm.... Har en fleece pose som er ganske varm, den kommer jeg til å bruke når det blir litt kaldere.. Bor også i Bergen forresten,,
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 På min datter som er 7 uker har jeg til nå brukt: dress inni har jeg body, strikkejakke utenpå, bukse, sokker evt strømpebukse, lue, votter og dyne over... Dressen er ikke så veldig tykk.. Snart skal jeg bruke skinnpose
Sigbeth Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 ikke for å være kritisk, men det virker som om de fleste kler alt for mye på......!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå