Gå til innhold

drar igang et vektinnlegg igjen da=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe...men har noen gått opp eller ned noe da?? lurer litt på hva som er normalt i 1 trimester jeg...

jeg har hvertfall gått ned 1kg på 12 uker...

(nesten,er 11+5)

jeg har ikke vært no kvalm...kun litt i uke 6...men spiser som vanlig egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er på akkurat det samme som før jeg ble gravid - er i uke 12 i dag..:-) Men må si at jeg føler at jeg har lagt på meg, har fått bittelitt mage også.

Skrevet

ja...er litt rart det der...jeg har faktisk litt mage selv...før jeg ble gravid veide jeg bare 1kg mer enn nå lissom...rart...men alt er nok bra likevel...=) med deg å vettu...fint vi ikke har gått opp så mye enda da...

Skrevet

Jeg har faktisk gått ned eller 2 kg, men synes likevel jeg har lit mage jeg da. og da mener jeg ikke gravidmage, men feitmage;) Kan virkelig klipe tak i fettet og det kunne jeg ikke så mye før.... Men men. Det kommer seg vel når jeg får kommet i gang med litt trening igjen:)

Skrevet

er forresten 8+4 i dag:)

Skrevet

Er nok ikke selve morkaka dere kjenner... for den ligger veldig langt nede... Synes selv jeg har fått mer mage selv om jeg ikke ar lagt på meg... er 11+1 nå... Legen forklarte at det som vanligvis ligger der nede blir jo presset oppover for å gi plass til den lille...derfor det kan virke som om man får mage:p

Skrevet

men for min del er det vel litt tidlig med mage nå? er min første det her:)

Skrevet

Er 8+2 i dag og har på tross av kvalme og spying faktisk godt opp to kilo alt. Da er det vel ikke så ille med meg alikevel da? Må henge i m jeg skal klare rekorden på forrige svangersskap. Da gikk jeg opp 28,5 kilo. Og det var ikke bare baby skal jeg si dere:) Gikk riktignok ned i gjen til trivselsvekt veldig rask, men det ble mange kilo..

Skrevet

Dere kjenner magen mer fordi kroppen produserer progesteron og det påvirker magemuskulaturen.

Her hos meg er det dette i kombinasjon med at jeg har gått opp tre og en halv kilo.

Er det bare meg som har gått opp eller? Synes alle går ned her jeg...

Skrevet

Jeg har gått ned nesten 4 kilo. Har vært kvalm og kastet opp i fem uker nå. Er 10+2 i dag, men måtte ta fram en gravide bukse her om dagen, for det er så ubehagelig når det strammer midt over magen.... både for kvalmen og for den lille "kulen" nederst (som egentlig bare er et resultat av 8 kilo for mye). Forrige svangerskap la jeg på meg 8 kilo, men fødte allerede i uke 27.

Skrevet

Er 12+3. Gått ned 5 kilo. Men likevel mage som en ballong (bokstavelig talt vel. ;) og buksene er trange! Alt føles egentlig litt feil for tida! :)

Skrevet

Er 11+4 og har gått ned 3 kg.

Skrevet

jeg er i uke 11+2 og har gått ned 6 kilo (ikke normalt da...)

Skrevet

Føler ikkje at eg har lagt på meg, men eg føler meg enormt masse større - det er så forferdeleg og gå rundt og vere så oppblåst heile tida... :/ Skal kjøpe meg vekt snart då, det er jo interessant å følgje vektkurven (eller kanskje ikkje...) *hihi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...