ingrid♥ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vi tenker å kalle vår sønn for et av disse navnene. Emìl vil nok ikke bli brukt så mye, men det er oppkalling etter to oldefedre. Det er heller ikke aktuelt å kalle gutten bare for Emil av ulike grunner. Det hadde vært morsomt om noen kunne begrunne hva de synes er best, og hvorfor. Tusen takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg liker Henrik bedre enn Oscar. Men begge navnene er fine. hvordan de klinger sammen med Emil har jo lite å si, hvis dere ikke skal bruke det navnet til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 24. oktober 2006 #3 Del Skrevet 24. oktober 2006 Henrik Emil synes jeg. Synes Henrik er en utrolig fint og klassisk navn. Oscar Emil høres litt svenskt ut i mine ører? Spesiellt sammen med Emil. Liker både Oscar og Emil forøvrig - men sammen blir det veldig Svenskt synes jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StorkeMammaen Skrevet 24. oktober 2006 #4 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg syns Oscar Emil høres best ut. Oscar er et nydelig navn, syns overgangen mellom -n og r i Henrik er litt kronglete å uttale, spesielt for di små. Det blir litt Hennerikk. Oscar er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 24. oktober 2006 #5 Del Skrevet 24. oktober 2006 henrik emil er kjempe fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingrid♥ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så kjekt at noen ville svare meg - men er ikke helt sikker på hva det blir enda. Flere med meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 25. oktober 2006 #7 Del Skrevet 25. oktober 2006 Oscar Emíl! Av den enkle grunn at jeg syns Oscar er et finere navn enn Henrik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå