Gå til innhold

Sover noen av dere på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt så veldig trøtt, og er sliten etter oppussing i huset (til at det skal stå ferdig til visning...) Lurer egentlig på om jeg bare skal legge meg ett par timer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) holder på med oppussing vi oxo.. så jeg sover altid et par timer på dagen..kjempe deilig og få slappet av litt:) er jo ikke så lenge til jeg har sjansen til og slappe av når jeg vil.. hehe

Skrevet

Er på jobb så jeg kan ikke....men hadde jeg vært hjemme kan det nok tenkes at det hadde blitt en liten time på puten om dagene...hadde absolutt trengt det....gleder meg til permisjonen starter...skal da ta meg tid til å lade batteriene litt....trenger det før fødsel....lurt å ikke være sliten til den....

Skrevet

Jeg er hjemme om dagen, og det henter rett som det er at jeg sover litt å dagen ja :o) Spes hvis jeg har stått opp tidlig og hatt masse å orden og sånn, da blir jeg sliten og må sove litt!!!

Egentlig sover jeg når jeg vil nå- og bare tenker at dette må jeg nyyyyyte så lenge det varer, blir jo ikke sånn når lillegutt kommer ;-)

Skrevet

jeg sover mye på dagen, jobber skift, så da sover jeg til langt på dagen når jeg har fri eller ikke jobber formiddag. men slik som idag som jeg jobber formiddag sovner jeg nok når jeg kommer hjem.. men da ikke til kvelden.. litt kjipt det, men nytter ikke å holde seg våken.

Skrevet

Jeg er også på jobb og kan heller ikke sove. Kunne virkelig tenkt meg det noen ganger, men jeg skal ikke klage så lenge jeg fremdeles klarer å jobbe fullt. Prøver også å la være å sovne på sofaen når jeg komme hjem for da sovner jeg lettere på kvelden og sover bedre om natten :-) Får heller ta det igjen når permisjonen begynner og sove masse før bebissen kommer :-)

Skrevet

Heldigvis er jeg ikke plaget av å våkne av "vondter", så tar meg en lur når jeg kjenner det er som verst :)

Det er den eneste fordelen med å gå hjemme om dagen kjenner jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...