Gå til innhold

blødninger etter lap?

Anbefalte innlegg

hei, til dere som har hatt lap, elelr kjenner noen som kjenner noen osv:)

Fikk dere mye blødninger etterpå? jeg hadde lap på torsdag. Torsdag og fredag blødde jeg nesten ingen ting. Men Fra lørdag bare øker det, og jeg har nesten en vanlig enstruasjon. Er dette vanlig? kan det være mensen? eller bare etter lapen. legen sa det kunne være gode sjanser for å få spontan eggløsning og menstruasjon etterpå, men glemte jo å spørre hvor lenge etter.... Fikk forresten drillet eggstokkene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6809179-bl%C3%B8dninger-etter-lap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke unormalt at man blør etter lap. Jeg blødde først litt den første dagen. Deretter var det ingenting en dag eller to for deretter å blø en god del igjen. Så høyst sansynelig er det du opplever helt normalt. Men føler du deg usikker kan du jo kontakte dem som oprerte deg og høre med dem.

Klem

Hei

Jeg hadde lap på onsdag og blødde såvidt litt da, men stoppet etter bare litt. Igår var det litt mer, men ikke mye da heller egentlig, men idag er det nærmere en vanlig menstruasjon.

Da er det tydeligvis normalt :) Godt å vite.

Hvordan var det for deg/dere å bytte plaster/bandasjene etter første dusjen? Psyker meg opp til å dusje etterpå nemlig. Gruer meg til å fjerne dem.....

Du får kjøpt en type "film" på apoteket som du plastrer over bandasjen. Da blir det ikke fult så vått. Jeg gjorde dette og så skiftet jeg bandasje etterpå for å være på den sikre siden. Det går veldig fint å skifte og ikke minst å dusje. Jeg hadde også litt vegring før den første dusjen men det gikk veldig fint :)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...