Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 noen andre som syns at det lukter mer av pampers bleiene når man kommer opp i str 3?? har vært veldig fornøyd med pampers hele tiden, men nå som jeg har gått opp til str 3, syns jeg det lukter tiss ganske fort, selvom bleia nesten er ny.. lillegutt kjennes tørr ut og fornøyd da, så det er jo det viktigste..
Mini&Meg Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 syntes også at det lukter mer av pampers 3,men det syntes jeg egentlig er av selve bleia. Den lukter litt sånn plastaktig. Men syntes ikke han lukter veldig tiss selv etter en hel natt, så jeg bruker fortsatt pampers. Syntes libero blir veldig klumpete når den er våt.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Har jeg ikke lagt merke til ... men nå bruker vi nr 4 ... syns ikke den lukter noe særlig
Vi har tre mirakler! Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Hei- Enig meddeg Pampers lukter. Brukte de i begynnelsen med første mann, skjønte ikke at det kunne lukte så vondt av veslas tiss, dessuten var hun så rød på stumpen. Fikk høre at bleiene var tilsatt lotion, byttet da straks til Libero, og lukten ble borte og det samme med den røde stumpen. Har prøvd Pampers på hennesenere også, men hun får rett og slett utslett av dem. Minste mann har ligget på sykhus de første 2 måndene av sitt liv, og der har de Pamoers. Han har ikke reagert på prematurbleiene eller 1er bleia, men jeg likerikke lukten, og har byttet til libero etter vi kom hjem. Men, smaken er som baken, her er det nok delte meninger
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 jeg bruker pampers utelukkende pga passformen ifht min gutt. synes ikke de lukter verre, men jeg synes det er enklere å måle mengde tiss og ¨så er de anbefalt av astma og allergiforb. og det betyr mye for meg.
Bellanotte Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker også bare Pampers nå. Active fit sitter som et skudd på sønnen min. Passformen, oppsugningsevnen, at den er tynn (ikke stor og klumpete som Libero) at den er godkjent av astma og allergi forb. gjør valget lett for meg. Jeg syntes ikke de lukter rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå