rampen_ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Har prøvd å legge ut dette på skravlesiden også, men får da aldri noe svar der.. kanskje for at jeg ikke har noe kjent nick..?? føler litt at det er sånn der inne prøver derfor her inne hos dere alle koselige damer på .tri.: Så til selve innlegget: Er egentlig litt nervøs for dette. har den siste uken vært veldig plaget med bekkenet, og er litt nervøs for at det kan være bekkenløsninig. Det er liksom ikke litt vondt, men veldig, ofte. Så jeg får vel egentlig bare smøre meg med tålmodighet, og høre hva han har å si.. er i uke 16 nå..
♥Spirevipp♥ Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hvor har du vondt? Jeg er i uke 15 og har den siste uken vært veldig plaget med vond korsrygg, og faktiskt vondt i halebeinet....lurer litt selv på om dette kan være en påbegynnende bekkenløsning. Tror jeg skal ringe jordmoren i morgen for å høre.
rampen_ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 har vondt på framsia, nede ved symfysen tror jeg det heter: hehe der jeg innbiller meg bekkenet er, men får nå høre hva legen sier.. han vet sikkert hva det er.. vondt er det iallfall..
Frk. Vable Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har aldri hatt bekkenløsning, så vet ikke hvordan det kjennes. Men du får prøve å tenke at nå får du ihvertfall svar på hva det er! Om legen sier at det er bekkenløsning, så vet han nok hva du må gjøre deretter... Lykke til, jeg også hater å gå til legen, selv om det bare er på rutinekontroll...
kromis Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk bekkenløsning ganske tidlig( rundt uke 14). har vært aktivt sykemeldt siden det. Går også til behandling som fysioterapeut og bassengtrening. Tror det holder det stabilt. Fordelen med å være aktivt sykemeldt er at jeg styrer dagen som det passer meg, og hvis jeg er dårlig en dag blir jeg hjemme... Jeg får også holdt gjevnlig kontakt med kollegaene mine, noe jeg tror er veldig viktig.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Vil ønske deg lykke til Jeg har også smerter i korsryggen og halebeinet av og til, ca 1 gang i uka. Men det kommer nok av at jeg har ligget litt forskjært, har hørt at bekkenløsning ofte kjennes når man er i aktivitet. Tror jeg da.. Om det skulle være bekkenløsning, så er det jo hjelp å få, og forholdsregler å ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå