Gå til innhold

vondt vondt vondt...hjelp!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som sliter med det samme som meg? Har igjennom hele svangerskapet hatt problemer med bekkenløsning, men i går og i dag har jeg hatt så smerter ned mot livmoråpningen at jeg ikke klarer å gå trapper........og jeg må opp i andre etg for å gå på do(NOE JEG GJØR SIKKERT 100 GANGER PR DAG)hehe.....men uansett det kjennes ikke ut som bekken smerter heller... bare et forferdelig press..... er det kanskje like før?? går også med ca 2-3 cm åpning og myk og moden livmor.... noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si. Tror jeg hadde tatt en telefon til lege, jordmor eller fødeavd.

Skrevet

Nei det er ikke godt å si...

Men jeg hadde det fryktelig fryktelig vondt nedentil (symfysen) - et kjempe press som var smertefult den dagen hodet til bebien min festet seg... Var hos legen samme dag og fikk krykker - og diagnosen bekkenløsning (hadde hatt det lenge, men er hjemmeværende så jeg har ikke godde å gjøre noe med det før det ble uutholdelig)

brukte krykkene 1 dag bare, dagen etter var det litt bedre, også har det gradvis blitt der det var før. Vondt, men ikke jævlig.

Men den ene dagen kunne jeg ikke løfte høyrebeinet, reise meg uten hjelp og masse vondt - og i hvertfall ikke gå trapper!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...