Gå til innhold

Praten er tatt - avgjørelsen er tatt...

Anbefalte innlegg

Joda, nå har jeg tatt en laaaaaaang prat med min kjære. Jeg har gitt uttrykk i klartekst for hva jeg vil, men tror faktisk ikke at budskapet har nådd frem likevel. Vi har pratet i to dager om temaet, og jeg vet ikke hvor mange tårer jeg har felt. Han er rett og slett ikke klar fore dette steget enda mener han. Kankje han ville bli klar om et års tid sa han...kanskje to (herregud, teit!!!) ikke før... herregud, jeg ble sååå lei meg. Han vet jo at jeg har vært med på treff og allting.

Så nå kjære jenter; Jeg begynner ikke på pillen igjen. Han får kjøpe kondomer, så får jeg se hvor lenge han gidder det. (hehehe) Skal nå ta tiden til hjelp ved å forberede meg, både fysisk og mentalt. Jeg skal ta folat og forberede kroppen, fortsette med treningen som jeg har påbegynt (helt fantastisk å trene!). Har bestemt meg for at nå blir det bil nummer to, og resten av oppussingen får vi ta frem mot sommeren. Kanskje jeg får andre arbeidsoppgaver på jobben fra neste år også, og da får jeg det kanskje som jeg vil. Noen kollegaer slutter og da er det mulighet for meg å overta noen av oppgavene deres (som jeg gjerne vil). Da får jeg også mulighet til å komme godt inn i jobben, noe han også ønsket at jeg skulle. Jeg skal ikke mase på ham fremover, men velger å godta hans valg om at han synes dette er for tidlig, selv om jeg egentlig ikke er enig. Men jeg godtar det likevel, fordi jeg respekterer han. Nå skal jeg bruke tiden fremover til å bare vise han at jeg er glad i han, og virkelig sette pris på ham og kose oss bare vi to.

Kommer nok til å komme innom sidene av og til, men ikke like ofte som før.

Jeg velger å ikke være med på flere treff, det vil bli altfor dumt i den situasjonen jeg er i nå. Ventemodus kan jeg kalle det. Burde igrunn vært et venteforum også, vente på å bli prøver hehe....

Jeg er selvsagt lei meg for at det ikke blir som jeg hadde tenkt, men en må jo være to om saken, og en motivert mann er jo en forutsetning, iallefall for min del.

Lykke til i prøvingen alle sammen! Ønsker særlig Bergensgjengen lykke til - og dere må holde meg oppdatert!

Stor klem fra Ine

*er ved godt mot, selvsagt lei meg, men ser at vår tur kommer en gang også....*

Fortsetter under...

uff så dumt da... men veldig modent av deg å respektere hans følelser..... og hvis du nå viser at du respekterer hans valg, skjemmer han bort litt, ikke maser om det osv.... gir han god tid til å tenke så skal du se at han plutselig har ombestemt seg! menn er rare sånn, føler seg lett presset......

håper det ordner seg!

klem!

Uffda, må være utroolig kjedelig for deg nå som du har forberedt deg på bim, sjønner veldig godt at du er lei deg!

Men jeg syns det er veldig fint at du har respekt valget hans, det er modent gjort av deg.

Skal se han ombestemmer seg om en liten stund, og da sitter nok spiren der før du aner ordet av det :)

Klem

Annonse

Så synd....Hehe, måtte le litt da jeg leste innlegget ditt, for jeg kjenner igjen mannen din veldig i min...Han er/var og redd og ikke klar...Vet fortsatt ikke om han er helt klar, men han er mer og mer på glid, og det var faktisk han som "glemte" kondom denne måneden...

+ at jeg har begynt å stresse han litt med at tiden flyr, og det er vel allright å ikke bli en alt for gammel pappa:) Tror den funka;)

Lykke til i alle fall - kanskje du får han med fortere enn du aner:o)

Hei Ine!

Så dumt, då. Håper det går bra med deg, og at du ikkje er alt for lei deg. Men.. ein må jo vera to om å bestemma seg for å få barn. No har du hvertfall fått han til å tenkja på saken, og då kan det jo henda at han ombestemmer seg om ikkje så lenge. Han veit i alle fall kor du står i forhold til dette :)

Vi har jo tlfnr til kvarandre, så kanskje vi kan treffast ein dag sjølv om ikkje du går på treff? Akkurat no har eg omtrent ikkje noko sosialt liv, er kjempesliten og orker ingenting. Har vore til legen og fått sjukemelding i dag faktisk. Men det blir nok betre snart. Sånn var det sist i alle fall.

Lykke til vidare, og håper vi snakkast :)

Hei

Jeg var ikke akkurat samme posisjon og det jeg sa til typen var: Nå slutter jeg på pillen så får du bruke kondom hvis du ikke vil ha barn. Han har ikke brukt kondom en eneste gang.. Så du skal nok se: du får nok barn i magen snart du også skal du se.

Lykke til iallefall:-)

Geddy: så ikke skriveleifen engang jeg! ;) Alt går bra med meg. Selvsagt trist, men da har jeg desto mer å glede meg til. I tillegg har jeg god tid til å få tilbake min syklus, og da vil jeg ha full kontroll etterhvert over kroppen når den tid kommer til at det er viktig å ha alt på stell! Følte meg klar til å begynne, men han må være delaktig i tankegangen!

Frøken Svin: Klart vi kan møtes: vi må jo møtes og holde kontakten! Gi en lyd når du føler deg opplagt! Gleder meg allerede :)

Til alle dere andre: tusen takk for koselige tilbakemeldinger, det satte jeg pris på! Kommer ikke til å forlate bim helt, men blir nok ikke like aktiv. Det er veldig koselig her inne, så jeg klarer nok ikke å slippe taket helt! Håper dere kommer ver på 1.trimester fortere enn svint.. og så sees vi uansett på dinbaby.com etterhvert som tiden går...

Har dessuten fortalt min kjære om dette innlegget, og fortalt om alle de hyggelige tlbakemeldingene jeg har fått! Sa selvsagt ikke at dere tror spiren vil komme fortere enn planlagt, men det er jo det jeg håper på! Hihihi

Krysser fingrene og håper på det beste - JA til sex uten kondom!! :)

Smask til alle :x

Setningen fortere enn svint var litt rar.... kanskje dere tror det skal stå fortere enn svinet.. som i Frøken Svin. Var ikke det jeg mente, mente bare at jeg håper dere kommer dere fort over på 1.trim! Kan jo håpe at det tar like kjapp tid som Svinet da :)

Annonse

Så ikke dette før nå!! Ikke vært aktiv på noen dager...kvalm... så trist å høre at han ikke er klar, og enda tristere at du ikke skal være med på treff :-( Men hva hvis det ikke er treff da? bare møtes å ta en kaffi? Har deg på msn så kan jo snakkes videre!!

Sender deg en stoooor trøsteklem!

Alltid med på en kaffe vettu! Men disse generelle BIM-treffene kutter jeg ut.... innmari kjipt, men jeg respekterer ham og vil vente på ham... Mannfolk altså...

Takk for all omtanke, og jeg lover å komme sterkere tilbake. KIRSTY: da får du ikke lov til å være på bli-gravid lenger, da skal du være på dinbaby.com, for du blir jo gravid denne måneden! Jippi!!

Hmm, syns det høres fornuftig ut. Selv om det er vi kvinner som må bære fram barnet og føde det, så har det jo mye å si for mannen også. Det innebærer jo ansvar for ham også. Samboer holdt litt igjen med den babygreia, men i sommer så kom han fram til at han ville han også. Dvs, han har villet ganske lenge, men han syntes ikke at det passa. Så nå er han like ivrig på dette som jeg er, og det føles godt. For da føler ikke jeg at jeg har pressa ham inn i noe, noe jeg virkelig ikke har lyst til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...