Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Noen som kan gi meg tips om hvilken merke som er gode? Må være vanntett siden de skal brukes i barnehage. Må også være god passform og varme. Har sett den testen i foreldre og barn, men de er vel også andre merker som er brukbare. Vi bruker str.22-23.
Expat Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fikk tips om Viking Thermo, de er som cherroxer, men de har en porøs plastikktype slik at de holder varmen bedre. Den lure planen er å kjøpe slike når vi er hjemme neste uke. Hun bruker også 22.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Sobell vinterstøvler sies å vere helt fantastisk!. De er helt vantett, og med et ullfor inne som du kan ta ut å tørke. Har ikke det samme bakdelene som cherroxen (kan bli iskald og våt). Har ikke prøvd den selv, men barnehagen skryter fælt.
*Mustang Sally* Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Vi har superfit Goretex til lillegutt på 13 mnd. Str 22 tror jeg. Veldig lette, ikke glatte og har goretexmembranen.
Føken siruppsnipp Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Har Kavat sine og er veldig fornøyd! Siden gutten min er stor på hælen og nesten umulig å få på trange sko og støvler, ble jeg veldig glad da jeg fant disse fra Kavat. De er godt likt av barnehagetanter siden de er lette å ta på, sitter godt på og har god passform.
Føken siruppsnipp Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 he he han er ikke stor på hælen, men høy over rista....gå litt fort noen ganger... :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 takk for alle svar. Har cherrox fra før, men trenger noen sko til kulda kommer. Har tenkt på sorell, men i foreldre og barn leste jeg at de var veldig tunge. Må på bytur i helga og se om jeg kan finne noen vi blir fornøyd med,får nå kommer snøen......
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Alternativet til goretex er noen de har på økonomisko. Jeg bytter litt på og jeg må si jeg er like fornøyd med dem begge.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Kamik vinterstøvler!!! Etter MYE fram og tilbake endte vi opp med disse etter tips fra venninner med barn i barnehage OG veldig fornøyde barnehagetanter som skryter denne vinterstøvelen opp i skyene! I følge min venninne sa barnehagetantene at hennes datter var den eneste som var varm og tørr på føttene etter å ha lekt ute i kaldt og vått vær. I tilegg er de visst anbefalt av Naturbarnehagene. De er tilsvarende Sorel støvlene, gummi nederst og "ullsokk" inni som kan tas ut. Jeg kjøpte de på Barnas Hus til kr. 449....men hvis du ikke bor i nærheten av denne butikken har de dem også må www.sportsnett.no til samme pris. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 forresten, glemte å si at jeg synes de er lettere en Sorel støvlene. Min gutt er VELDIG liten av vekst og jeg var avhengig av å finne en lett vinterstøvel som er komfortabel for han å gå i. OG enda et tips - de er små i størrelsen.....
Heb+2 Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Vi kjøpte vintersko for et par dager sine, Elefanten. Hvis du bor i Oslo er dette et tips ! :-) De selger de for 399kr på Sannergata skotøymagasin nå, satt ned fra 700kr. De hadde også tilbud på noen Super Fit støvlert, 399kr for de også.
1stor1liten =) Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 var i dag og kjøpe sko til jenta mi. Skofus tex.. de hadde noen igjen til 199 så jeg gjorde et kupp der. de var de varmeste sa damen i butikken, noen av de andre hadde ikke varmt for. De satt godt på foten, og hadde aliminium på undersiden av sålen sånn at de ikke ble kalde under ifra..
✯sommer✯ Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 Kavat. De er helt suveren! Jeg kjøpte de på Skoringen.
irenben Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Så at det var støvler fra Coop Obs! som ble best i test i Foreldre & Barn i år som i fjor.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Kjempefornøyd med superfit goretex skoa vi også!!! Varme og gode, tåler vann og er veldig lette for dei små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå