Gå til innhold

siste dag på cirone gel

Anbefalte innlegg

jeg satt inn ett egg 12 oktober. jeg er blitt fortalt at jeg ikke skulle ta en gr.test før en uke er gått etter siste cirone gel er satt.

sliter med hodepine og frysninger, blir liksom aldrig varm. tiltagende menstruasjonsmerter nedentil. jeg svetter bare jeg beveger meg utenfor døren. brystene er stadig i bevegelse, psykisk klarer jeg ikke å fokusere på annet akkurat nåå. sliter litt med angst for hvordan jeg skal klare dette om dette forøket ikke går min veiiii. er sykemeldt så dagene har liksom ingen tid..... uff dette er mye klaging... noen som kjenner seg igjen????

positive tanker litt kommet litt på aveie kjenner jeg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6808680-siste-dag-p%C3%A5-cirone-gel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ikke lett å være så positiv hele tiden. Vet godt hvordan du har det.

Men hvorfor skal du test en uke etter Crinonen? Det har ikke jeg trengt på noen av mine førsøk. Satt inn egg den 12 jeg også. Og jeg kunne teste i dag sa de på Riksen. Noe jeg gjorde å fikk positivt svar.

Jeg skal fortsette meg Crinonen en god stund til siden jeg har hatt 3 aborter.

Tror du kan teste jeg. Tenk om du er gravid???? Da kommer de positive tanken rask tilbake skal du se.....

Lykke til :))

jeg ble fortalt at testen kunne gi feil resultat da hormonene ikke går ut av kroppen etter 3 dager etter endt kur. hm klart jeg tester meg i dag da for å dempe spenningene mine.

lykke til til deg mariarei dette går din vei nå det er jeg trygg på

takk for positivt svar:)

Hei

Skjønner ikke hvorfor du må vente en uke etter siste crinone. Den inneholder jo ikke hcg, det er det eggsøsningssprøyten som gjør. Og den er ute av kroppen etter ca 10 dager. Så du kan trygt teste i vei!!

Lykke til, krysser for positivt resultat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...