Gå til innhold

Hei alle sammen! :o)

Anbefalte innlegg

Ja, da er det første gangen jeg er innom her på en måneds tid. Etter at mitt 2. mislykkede forsøk gikk opp i røyk så har jeg bevisst holdt meg borte fra bim for å prøve å koble av og gjøre andre ting. Og det har tidvis fungert bra for meg. Jeg har slitt en del med meg selv og synes det er vanskelig å finne roen og en mening med alt det som har skjedd. MEN jeg nekter å gå ned for telling så jeg har bestemt meg for å satse på at alle gode ting er 3! :o)

Nå som motivasjons- og pågangsviljekontoen snart er full igjen, sliter jeg med å komme inn på konsultasjon på St. Olav. Jeg har så langt ventet i en måned og har etter utallige mailer og telefonsamtaler fortsatt ikke fått time. Å leve nok en gang i uvisshet tærer på meg kjenner jeg. Det ville hjulpet om jeg fikk komme inn snart og fått lagt opp en ny stragetiplan...

Hvordan går det med dere alle sammen? Jeg har savnet alle mine gode venner her og håper vi alle ser frem til en fruktbar høst og vinter. Vi har gjort oss såååå fortjent til det, jenter. :o)

Mange gode og varme klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6808518-hei-alle-sammen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...