Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Har en sønn fra før, men kan ikke komme på hvordan bevegelsene hans var under fødselen, spesielt under åpningsriene. Blir babyen helt rolig når riene starter, eller kan det være full aktivitet?
Sunniva- og Majamamma Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 dytter litt, lurer også på det :-)
3jenter Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Dette lurer jeg også på. Husker faktisk ikke åssen det var jeg heller og jeg har født to ganger og venter nr tre med termin om fire uker. Litt rart vi ikke husker det men det er vel så mye annet å tenke på når man står midt oppe i det.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Kom på en ting... Da de tok vannet hadde jeg ca 6 cm åpning, som raskt gikk til 8 cm. Da husker jeg vagt at det var litt småekkelt når babyen rørte seg etterpå, for bevegelsen ble hardere og vistes mye bedre uten vann i magen. Føltes som at babyen lå rett mot ryggraden, liksom... Men husker ikke om hun bevegde seg mye eller om det bare var en gang.
Tullemor til 2 Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Åpningsriene var såpass vonde at om babyen hadde rørt på seg hadde jeg ikke merket det... Men beveger seg gjør de helt sikkert. De gjør jo noen rotasjonsbevegelser på vei ut (de "skrur" seg ut på en måte..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå