Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvet dere hvilket bilsete dere skal kjøpe til beibien? Og hvorfor? Noen som vurederer bagnett til bag'gen i vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt bilsete hos en venninne av meg, kommer ikke på hva det heter. Sambo og jeg hadde en krangel om vi skulle bruke bagnett eller stol. Jeg er av den oppfatning av at barnet er sikrere i stol enn i bagen.

Om det skjer noe, så ligger barnet mye mere løst i bagen, men i stolen så sitter den mere fast.

Skrevet

Vi går for Recaro siden vi har isofix i bilen, har visst vunnet noen tester for noen motorblader og hva ikke.

Har ikke vurdert bagnett elllr boxette, tester viser at det ikke er like trygt.

Skrevet

Vi har volvo v 70(ny typen)og der er det litt rare seter i på en måte så vi skal bestille ett igjenom vovlo for og få det tilpasset bilen.

Skrevet

Vi har kjøpt en Maxi Cosi 2007 som visst nok er veldig bra! Tror den passer i alle biler.

Skrevet

Vi har kjøpt Akta Graco, det er sånn sete med base. Dette er utrolig praktisk, for vi slipper å ta selen av og på hver gang vi løfter setet ut av bilen. Basen står alltid festet, og så bare klikker vi setet på basen. Hadde et slikt sete til minste-gutten jeg var Au-pair for i USA, og etter det har jeg syns at alle seter uten base er et slit og et strev!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...