Gå til innhold

Har sånn rar følelse i armene/hendene

Anbefalte innlegg

Klarer ikke helt å forklare følelsen.

Men sånn kraftløs-følelse som plutselig kommer. På en måte sånn som når man holder hendene oppe lenge og ikke klarer mer.

Hehe noen som skjønner? Klarte såvidt henge opp klær igår, ble jo helt ferdig i armene jo!

Og om morningene så må jeg jo vekke armene...

Hm har noen av dere det sånn og?

Kanskje pga vann i kroppen eller?

Fortsetter under...

Jeg har også hatt det sånn i det siste. Blir også svimmel når jeg må stå lenge i ro. Og så blir fingrene helt "nummene"når jeg feks strikker e.l. Kan det være normalt? Er egentlig litt bekymret. Jeg har ikke høyt blodtrykk og fin blodprosent. Skal til jordmora onsdag. Får vel høre litt med henne..

Har hatt sånn, + mye smerter/sovning og dovning i 5 mnd, nå jeg.. Heldige du som ikke får det før nå!! Det er carpal tunnel syndrom, som enkelte gravide får.. Kommer av ødem som klemmer på nerver i håndleddet! Jeg har vært såå fryktelig plaget (ikke sovet om natten bl.annet), så nevrologen på Ahus ville opererere meg. Jeg valgte å vente med et inngrep - da det sies at i de fleste tilfeller går dette over når man har født!! Jeg vil ikke skjære i kroppen hvis jeg ikke MÅ!!

Jeg har hatt det sånn i tre mnd nå, blir værre for hver dag/natt. Klarer ikke å sove på natta, må ha på meg spesial vanter på hendene, kjøpt på helsebutikk. Hendene/og fingrene sovner både dag og natt, pluss mye verking. Det kommer av mye vann i kroppen som presser på nerver, som popkind skriver. Hadde det sånn sist også, og det gikk bort etter fødsel...

Har det sånn jeg også, er sykemeldt, for har betennelse i albueledd og skuldre i tillegg....

har fått beskjed om at jeg skal "spille piano" og klemme litt på ting ,med hendene hevet(f. eks dørstokken) det hjelper litt i perioder iallefall... (skal holde vannet vekke)

Går over etter fødselen sa legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...