Gå til innhold

bleieposer

Anbefalte innlegg

Skrevet

På noen forum har jeg lest at det er flere enn meg som har ventet på å få kjøpt bleieposer i Norge, og nå har de kommet til landet vårt!

Jeg bruker nå bleieposer fra www.bleieposer.no og er kjempefornøyd. Hiver dem i vanlig bøtte. De er store nok til en svæææær bleie ;) og har god lukt. Og lett å knytte dem igjen.

Har prøvd en sånn Sangenic bleiebøtte med 2.barn men synes ikke dette var noe. Det luktet allikevel.

Hadde funnet sånne bleieposer (lett parfymerte) i utlandet og brukt dem, men nå går det altså an å få kjøpt dem her og, kjempegreit.

Hilsen, fornøyd 3barnsmamma ;-)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Har hørt at hundeposer skal fungere bra også..

• 3 uker senere...
Skrevet

Bruker sånne fra rema, 10 for femti stk. plass til stor bleie. Billigere hvertfall

Skrevet

...og så passer de perfekt i stelleveska da de tar liten plass.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Har kjøpt samme type på www.alexi.no. Tar liten plass i stelleveska, god plass til bleia og god lukt. Kjekt å ha på tur!

Hjemme bruker jeg 4-litersposer fra butikken :-)

Bleiebøtta har vi bare brukt så lenge det er snakk om morsmelksbæsj. Når ungen går over på fast føde endrer lukta seg en del og da er det godt å få det ut av huset så raskt som mulig.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi kjøpte på www.loevebarna.no til å ha med på tur, men hjemme er det rett ut i søpla med en gang. UTE! Fysj den lukta av mannsjit inne i huset er ikke god.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...