mamamaria Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 På noen forum har jeg lest at det er flere enn meg som har ventet på å få kjøpt bleieposer i Norge, og nå har de kommet til landet vårt! Jeg bruker nå bleieposer fra www.bleieposer.no og er kjempefornøyd. Hiver dem i vanlig bøtte. De er store nok til en svæææær bleie og har god lukt. Og lett å knytte dem igjen. Har prøvd en sånn Sangenic bleiebøtte med 2.barn men synes ikke dette var noe. Det luktet allikevel. Hadde funnet sånne bleieposer (lett parfymerte) i utlandet og brukt dem, men nå går det altså an å få kjøpt dem her og, kjempegreit. Hilsen, fornøyd 3barnsmamma ;-)
Mille-k Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Har hørt at hundeposer skal fungere bra også..
newdawn Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Bruker sånne fra rema, 10 for femti stk. plass til stor bleie. Billigere hvertfall
blond Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 ...og så passer de perfekt i stelleveska da de tar liten plass.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Har kjøpt samme type på www.alexi.no. Tar liten plass i stelleveska, god plass til bleia og god lukt. Kjekt å ha på tur! Hjemme bruker jeg 4-litersposer fra butikken :-) Bleiebøtta har vi bare brukt så lenge det er snakk om morsmelksbæsj. Når ungen går over på fast føde endrer lukta seg en del og da er det godt å få det ut av huset så raskt som mulig.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Vi kjøpte på www.loevebarna.no til å ha med på tur, men hjemme er det rett ut i søpla med en gang. UTE! Fysj den lukta av mannsjit inne i huset er ikke god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå