#gurimalla# Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Snuppa er 9,5 mnd.og har bestandig våknet ofte om natta. Tidligere for pupp, så for vann og nå for oppmerksomhet. Som hs sier, vi har ei veldig sosial og aktiv jente.... Det er jo veldig bra det, men søvn er også viktig... veldig viktig Så i det siste har hun våknet v/midnatt, 01 tiden og skreket,vært urolig. Da har hun holdt på ca.1 times tid. Da har jo vi drevet å gitt vann,strøket på rygg osv. Men ikke tatt henne opp. Men så en dag så fant jeg ut det... at hun skriker jo ikke egentlig.. Hun ROPER!!!! Kun for oppmerksomhet,inget annet. Så jeg tenkte at nå skal jeg la henne ligge å rope. Stilte meg ved døren hennes og ventet,lyttet og smugtittet. Det tok ca.15.min. så sov hun igjen. Og da sov hun helt til halv 7. Og i 2 dager nå så har hun ikke våknet ved midnatt... Å det er så godt!!!! Så nå håper jeg virkelig at det fortsetter....
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Høres utrolig deilig ut!!!! Vi har en gutt som roper og prater om nettene.
#gurimalla# Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ja sant... kjenner til den..
*ale* Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 ÅÅÅ så deilig:) Har en på 9 mnd som har sovet på eget rom i en uke nå. Og sovet rundt 5 av 8 netter... Deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå