Gå til innhold

Hva med gutt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor eg det ingen her inne som ønsker seg gutt??

Er neste sånn jeg får dårlig samvittighet bare av å lese her inne å jeg er ikke en av dem som kun nøyer meg med det ene kjønnet!Begge kjønn er like velkomment..Å jeg har gutt fra før!Verdens fineste gutt og kan jeg få en til av det kjønn er det helt greit!!

Hvorfor vil dere bare ha jenter?Jo da ser jo at dere har gutter,men fader heller..får dere ikke dårlig samvittighet ovenfor eventuelt de guttene dere har,når dere absolut ikke vil ha mer av dem?

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg. Har selv en gutt og føler meg veldig heldig hvis jeg får en til av han for å si det sånn!!

Det som irriterer meg her inne er den helv... befruktningsdebatten - å VELGE seg et kjønn - har pr. dags dato ALDRI lest om en enste som ønsker seg en gutt på den måten. Blir kvalm jeg.

Mange ønsker seg sikkert en av og hver og det er ok, men det må ikke ta helt overhånd - kjønn er uvesentlig - det er barnet du blir glad i!!

Det verste jeg hører er at jentemammaer ALDRI kunne tenke seg guttebabyer - da blir jeg rett og slett såret jeg - synes det er vondt å lese... Ville aldri hatt noen annen enn den herlige gutten min...

Har ikke vært her så mye for jeg blir rett og slett uvel av å lese her - det er greit med de som vil at man skal gjette på seg og med kjerringråd men denne siden har blitt mye mer enn det... bl.a formidling av info om det kjønnsvalget.

Nei la oss ta det vi får og være glad for at vi kan få barn.

Hi er..Tror ikke disse som KUN skal ha jenter er klar over hvor heldige dem er som i det hele tatt kan få barn..det er ingen selvfølge det!

Ja jeg blir også kvalm av de som bare skal ha jenter!Å helt ærlig synes jeg ikke dem fortjener og bli gravide hvis de ikke kan nøye seg med det som kommer på den naturlige måten!

Sitter og ser på den hærlige gutten min nå imens jeg skriver!Verdens nydligste og morsomste gutt=)

Jeg vil først og fremst ha et barn til og jeg håper videre først og fremst på at det barnet er friskt, ikke minst for dets egen del. Deretter håper jeg på at dette barnet er en jente, men det er ikke det samme som å si at jeg ikke vil ha en gutt til (har 2 fantastisk skjønne eksemplarer fra før). Skulle dette barnet også være en gutt så blir jeg ikke lei meg for at jeg får en gutt til, på ingen måter, kan gjerne få en flott gutt til jeg! :-) MEN, jeg kommer til å bli litt lei meg fordi at dette blir siste barnet og jeg har alltid ønsket meg en datter i tillegg til eventuelle sønner (ønsket meg gutt i første svangerskap) fordi jeg selv har et fint forhold til min mor og bestemor og kunne tenke meg å ha en mulighet til å viderføre dette med et nært forhold også mellom mor og datter (ikke garanti for at det vil bli slik uansett så klart), så jeg vil bli lei meg for den datteren jeg da aldri vil få, men overhode ikke lei meg for å få en sønn til. Ble det noenlunde ok forklart?

Annonse

• 3 uker senere...

Jeg er faktisk helt enig med deg! Jeg er i uke 30 nå og har en av hver fra før så jeg er vel blandt de "heldige" , men jeg ønsker meg faktisk en gutt nå, det er såååå mye mas med disse jentene, datteren min er 7 år og hun er nok en smule bortskjemt men allikevel gutter leker med biler og tog,,, jenter skal ha alt mulig dill dall og verre blir det når de skal begynne å ha sminke og jeg må si at jeg virkelig gruer meg til puberterten stikker inn, nei det er mye lettere med gutter. Klart det er morro med ei lita jente som man kan kle opp i rosa og sløyfer, men plutselig en dag så vet lille jenta hva hun vil og da er det ihvertfall ikke de klærne mor plukker ut som er aktuelle. Uansett hva man får så er det en mening med det, syns det er teit at folk gidder å bruke så mye tid og energi på å sutre over ting de faktisk ikke kan få gjort noe med.. enda ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...