midlin Skrevet 24. oktober 2006 #1 Del Skrevet 24. oktober 2006 av de kjerringene som sitter i skranken på legekontorene... jeg ringte og skulle ha time, og det er øyeblikkelig hjelp..men det fikk jeg ikke..måtte vente til fredag før jeg fikk time... vi har fått fuktighet og råte i kjelleren der vi leier... og det er jeg veldig allergisk mot..fikk astma av det når jeg var mindre, mne vokste det heldigvis av meg... nå har jeg gåt et par uker med sviende rennende øyne og har fått øyedråper mot infeksjon... i tillegg har jeg blitt tungpusten til tider..og da tenkte jeg at det var på tide å dra til legen igjen..jeg må jo også ha sykemelding fordi jeg er borte fra jobbe... men neida..hun kjerringa i telefonen mente jeg skulle gå på apoteket og kjøpe meg piller og vent å se..jeg har jo venta to uker nå og sett..og hun gjorde faktisk narr av meg... hva er det med folk i dag????? går det ikke an å vise litt forståelse for andre mennesker.. jeg blir så oppgitt..så her går jeg da..ikke fikk jeg legetime eller sykemleding... beklager klageinnsalget, men jeg måtte bare få det ut..jeg blir oppgitt!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6807996-n%C3%A5-er-jeg-lei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 24. oktober 2006 #2 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dra på legevakta! De skal ta deg i mot hvis det haster og fastlegen din er fullbooka. Vet hvordan det er å være skikkelig allergisk og det å se ann situasjonen er definitivt ikke å anbefale! Blir en smule oppgitt over den makta helsesekretærene har av og til... greit nok at de garantert skjermer legen for endel unødvendige henvendelser, men de bør vel være skikka til å vite hva som skal tas på alvor! Eventuellt kan du dra på apoteket (hvis du pleier å få medisiner på resept), så kan de finne deg frem i systemet og du kan grine deg til de medisinene du skal ha. Det gjorde jeg en gang jeg var dritdårlig og ikke fikk tak i lege...Du må riktignok betale full pris (ikke no blå resept altså), men det kan du få refunert i ettertid. Lykke til og bli frisk! Og kanskje dere skal vurdere å flytte til en mer helsevennlig leilighet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6807996-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-6808092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
midlin Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2006 ja...kanskje jeg skal gjøre det... ja, de bør jo vite hva som er alvorlig... det er mange år siden jeg hadde allergi...så jeg har ikke blå resept lenger tror jeg... vi driver å skal kjøpe oss hus..men det tar veldig lang tid..men vi skal å se på leilighet i dag, kanskje vi er heldig å kommer oss ut... og det er jo ikke mye ork igjen helle til sengekosen..men helfigvis er det noen dager til eggløsniga da..hehe takk for det:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6807996-n%C3%A5-er-jeg-lei/#findComment-6808301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå