Gå til innhold

weee 3D :-D

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestilt 3D ultralyd :-D

29 november er den stoooore dagen.

Ble majorstuaklinikken selv om jeg har lest mye rart om dem. Håper de er snillere med meg enn med noen av de som har vært uheldige der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte de seg om hvor langt du var på vei? Når jeg ringte balderklinikken for å få UL i uke 7, lurte de på om jeg skulle ta 3D ul eller vanlig 2D? For 3D fungerte best i ukene før uke 17 og etter uke 20 tror jeg hun sa.....Lurer litt siden jeg vil bestille 3D selv etterhvert!

Skrevet

Jeg var på 3D UL på Balderklinikken i går. Er i uke 26. Synes ikke det var så spennende som den vanlige UL i uke 18. Babyen så helt rar ut...uff! Så ut som om han hadde byller i ansiktet, og alt annet så i grunnen også ganske rart ut. Ikke for å skremme noen, men det var min erfaring med 3D. Valgte å ikke kjøpe fargebildene ettersom babyen så helt ALIEN ut.

Skrevet

spurte meg hvor langt jeg var på vei, de anbefaler 3D mellom uke 24 og 28. Så at Volvat anbefaler etter uke 28

Klarer ikke vente så lenge som til etter uke 28 så jeg skal i uke 25 :-)

Skrevet

Jeg skal og på 3d ul på majorstuaklinikken=) Den store dagen er 1 desember. Da er jeg over 26 uker. Og det anbefalte dem også=)

Virka veldig hyggelig der ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...