Gå til innhold

Trodde aldri det skulle bli min tur til å si

Anbefalte innlegg

Skrevet

At nå har jeg 100 dager igjen =)) jeg gleder meg sååå ille til å begynne å telle bare to-sifferede tall.. ;-) Det var virkelig på tide.. jeg syns på en måte at det ikke er så lenge siden jeg var på 140 dager og sånn, så sånn sett har det jo kanskje gått fort, men så syns jeg samtidig alikevel liksom at jeg venter og venter og at det er så lenge igjen. Men nå så kan det hende det snart slår meg at det er nærmere enn jeg tror,og jeg har en hel masse jeg sikkert skulle ordnet og fikset innen den tiden kommer ;-)

Må bare ut med et lite jubel-rop nå som det endelig er min tur til å si at

HURRAAA bare 100 dager =))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mykje, løkke tell videre :) E i uke 16, så har enda ei stund ijæn =)

Skrevet

takker =) snart på UL du da kanskje, hvis du ikke har vært det enda da=) det er jo noe av det morsomste med å være i det stadiet du er i det, å få "møte" babyen for første gang :)

du får ha lykke til videre du også ;)

**masse glade gravid-bamseklemmer til alle idag fordi jeg er så glad**

Skrevet

Jah tiden går kjempe raskt..:)

Gratulere med 100 dager igjen og lykke til videre..:)

Skrevet

takker =) har du termin 31/01? for da har jeg termin dagen etter deg tror jeg. 1/02 ;) så da er det vel ikke lenge siden du skulle ha nådd 100dager du heller akkurat =)

Skrevet

Heheh nei passerte den grensen i går..:) så er i dag 99 dager...:)

Og jah termin 31.01...:)

Skrevet

begynt å telle to-sifferede du da, gleder meg til å se det tallet i morgen jeg også =)) Kan jeg spørre om hvor du er fra og alder? jeg syns liksom ikke jeg finner noen som er ca like langt på vei som meg her inne, og så er det nesten ingen fra samme sted som meg... ;)

Skrevet

Jepp..:) har det..og det føles herlig.. ENDELIG to sifferede..:)

Jeg er 22 fra Sandefjord..:)

Du da?

Skrevet

Neimen du var ikke milevis fra meg i alder heller jo=) føler meg innimellom som en liten knøtt her inne nemlig ;) Jeg er 20 (eller blir det den 18. desember) og kommer fra Østfold, Halden.

Skrevet

Nei var nok ikke det...:)

Dette din første?

Skrevet

Takk ska du ha :) Har faktisk ikkje ultralyd før 20 november, det e lææænge tell, men men, må bære vente :) klæm!

Skrevet

åååå gratulerer så mye :)

i morgen er det min tur.. hold av litt plass til meg og da =)

Skrevet

klart vi holder av plass ;) deilig å nå enda et lite mål liksom ;-) huske på å gratulere deg i morgen jeg =) (dersom gullfisk-minne holder da;)

Skrevet

100 dager på meg også i morra!! ;) Gleder meg også til å være tosifret! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...