Gå til innhold

Boring!

¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med hengehue og er så trøtt som en dupp...men får jeg sove? NEI!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sjøl vært våken siden halv fem, så jeg er ganske trøtt jeg og :((

Men sitter og spiser litt nå, så skal jeg hvile litt før vi går til svigers og spiser middag kl 2.

Skrevet

Føler med deg, Kab¤ - har hatt en helt forferdelig natt selv..... Føler meg tygga på og spytta ut.....

Skrevet

Hehe, trodde du skulle til tannlegen jeg!

Eller at noen holdt på å bore i veggen ved siden av deg! : )

Ikke så greit alltid!

Det må være så slitsomt å ikke få sove! Trodde selv det var midt på natta når sambo stod opp klokka sju i dag, det var stappmørkt og så hadde jeg drømt masse så jeg var supersliten! Klokka mi stod på kvart over sju, men jeg snoozet meg fram til klokka ni før jeg i det hele tatt orket å stå opp! Ble litt søvn innimellom der da, selv om klokka ringer hvert 9.minutt eller så...

Skrevet

Æ sett grua mæ tel å må på bytur på egen hånd...sist bei æ så svimmel at æ mått sett på bakrommet i babybutikken i 20 min før æ kom mæ videre... men må innom nav også ska vi i bursdag... så skal fær tel føreldran mine etterpå å et middag :D Det bi nu kos i allefall.... Håpa æ får gjort et par erna tel når æ først e ute å farta.... men vi får se kor formen e underveis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...