Gå til innhold

Renner over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sønn får mat ca. hver 2-3 time, eller når han viser tegn til sult, men allikevel lekker jeg som en sil. Nå har jeg i tillegg til ullinnlegg puttet inn lommetørkle, da jeg snart venter besøk og hadde en stor våt flekk på genseren min,blæ.

Er det noe annet som anbefales isteden for lommetørkle? Mener de sa noe på sykehuset om å klippe opp en gammelt laken eller putetrekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bruke papirinnlegg inni (Chicco sine anbefales ofte, de får du på apoteket), og er det helt ekstremt bruker noen en nyfødtbleie (ikke pampers, men billigtypene) som de klipper i to. Et gammelt rent laken (vasket på 60 grader) kan klippes opp i masse lapper som innlegg.

Skrevet

Takk for svar Expat. Setter ikke papirinnlegg seg fort fast? eller skal jeg ta de utenpå ulleinnleggene? Ikke lett å være førstegangsmamma;)

Skrevet

Har du ikke noen infeksjoner kan du faktisk ta de utenpå. De setter seg ikke fast hvis du stadig renner over eller ikke er sår. Er du sår skal du uannsett ikke ha ullinnlegget rett på puppen.

Skrevet

Ok..da ble jeg litt klokere. Ha en superduper dag:)

Skrevet

Jeg bruker avent sine oppsamlingsskjold jeg, så blir jeg ikke våt. Ikke så pent om en har besøk kanskje da... Men når jeg ammer er de geniale vertfall. Lekker jo som bare det fra det brystet som ikke "er i bruk". Da får jeg jo brukt den melken som kommer og ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...