Gå til innhold

Kan jeg reise over nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står at jeg er i uke 29 på mein egen side på BIM nå. Er jeg da klar til å dra over tol 3 trimester da?? He, he.... De virker litt "sære" på 3 trimester om når du får lov til å komme inn eller ikke... Vil jo ikke tråkke noen på tærne. Men erjo litt ivrig jeg også da til å komme meg over til den siste delen....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ivrig er jeg visst, så det ble masse skrivefeil i hoved innlegget mitt...

Skrevet

Det står jo her på sia at 2.trimester vare fra uke 13-28, så då e du vel i 3.trimester? Teit vess dæm på 3.trimester e så sær, hallo?? Du ska no være velkommen der om du e i uke 29 eller 39, du e no like mykje i 3.trimester som dæm :)

Skrevet

Du skal over nå ja..

Hm... opplever dem ikke som sære jeg... er da mange som kjenner hverandre som er i Twilightsone gruppa.. jeg er der jeg... halvannen uke før tida, for her kjenner jeg ingen lenger... Jump over du, syns det er koselig der jeg.. men det kan være fordi mange av "mine" 2 tri jenter er der nå...

Lykke til

Skrevet

Ja, skulle nå tro det. Har sendt inn en "søknad" til dem, så får vi se om den blir innvilget ;) Hvis ikke, er det ikke noe problem å holde ut her noen dager til heller.

Skrevet

..-..januarbaby07..-..

He he, så at du var inne på 3 tri ja. :) Leste bare noen innlegg der i forrige uke om hvem som kunne komme inn og ikke.... Så derfor jeg lurte litt :) Kommer nok til å jumpe over jeg nå vil jeg tro. Så "sees" vi der inne??

Klem

Skrevet

Hehe.. ja klaga meg over i dag... :-D

Vi sees nok, kast deg over trådene våre.. så får vi kjeft i sammen isåfall... :-DDDD

Skrevet

Det høres helt flott ut. Hi hi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...