filijokus *fødeklar* Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hva slags symptomer har dere? Jeg har ømme pupper, er sliten og trøtt, og litt dårlig i magen. Ellers lite. Når pleier man å bli kvalm? Kanskje jeg ikke blir det? Ha en fin dag alle sammen.
Videlivi Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Du kan se de vanligste symptomene her: http://www.kvinnenettet.no/index.pl?artID=gravid01-06&grID=1029&Overgr=1025&grNiv=2&hgrID=1025&grID_niv3=&grNavn=Artikler Jeg husker at jeg hadde ømme bryst, og ble ikke kvalm i det heletatt. Jeg har ikke hatt lyst på søtsaker før nå mot slutten, men har hele tiden hatt et stort behov for noe salt. Lykke til!
MissPhun Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er ikke mer enn 4+4, og er allerede sykemeldt pga kvalme. Har litt ømme pupper og murringer også! Lykke til!
nutri Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg var bare litt trøtt og hadde litt oppblåst i magen de første ukene. Ellers er det ingen symptomer. Alt jeg merker er at jeg spiser mindre porsjoner, blir fortere mett enn før. Fra ca uke 17-18 begynte jeg å kjenne bevegelse. Dvs, da var jeg sikker på at det var babyen og ikke luftplager Priser meg lykkelig for å ha sluppet kvalme, hodepine, hemorroider osv
Lunas06 Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er VELDIG SLITEN, men har ikke vart kvalm så lagt, oppblåst mage. Føler jeg ser mer gravid ut enn jeg faktisk er..... Har hørt at man kan bli dårligere etter noen måneder. Det sier bl.a. min jordmors venninne som er gravid med 4. barnet. I hennes 3 andre svangerskap var det mye oppkast. Håper virkelig jeg slipper - det er det verste jeg vet!
Karma! Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 TRØYT som bare det =/ ellers litt oppblåst. litt stikkinger i magen ved mye anstrengelser er 5+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå