Gå til innhold

sulten hele tiden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere med meg som er sulten hele tiden??

Jeg er virkelig sulten hele tiden.. mannen min har begynt å kalle meg for hans lille bendel... he he he.. så kilapper han meg lett på magen og smiler....

litt søtt egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah jeg holder på å spise oss ut av huset her....Er så innmari sulten og gnavle sjuk hele tiden,men jeg nyter det og spiser alt jeg kommer over:)

Skrevet

jeg også! er sulten og kvalm om hverandre. har gått opp noen kilo og er bare 10+1... hjelp! hehe

Skrevet

he he he godt at jeg ikke er alene... jeg er bare i 7 uke men nå må jeg gå å spise.. sulten..

Skrevet

jeg og må snart spise,men får vente til lunchen her på jobben gitt... Det værste som er er at jeg bare har lyst på usunn mat også...:( Men prøver å ta meg isammen da:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor tidlig man begynner å få det som heter pica.. men jeg har hatt lyst på baby grøt i snart en uke.. hm.. ja ja.. spiste havregrøt nå.. ligner litt... he he he

Skrevet

Jepp, sulten hele tiden. Og problemet er at jeg blir irritabel av å være sulten, så dette kan jo bli et laaaangt svangerskap...

Skrevet

Jeg er også sulten hele tida. Jeg er 10+4 og har gått opp tre og en halv kg allerede. Vet ikke hvor dette skal ende hvis jeg ikke klarer å slutte å spise snart.

Skrevet

jaja...jeg er ikke sulten hele tiden...jeg er sulten bare når jeg må..hehe..men kunne ønske mat fristet LITT mer enn nå...men jeg har det bra!!!!!!!!!!!!!=D

Skrevet

Jepp, kjempe sulten! Men så vil jeg liksom ikke ha noe- ingenting som frister. Og da slår kvalmen inn. Koselig:p

Skrevet

Jeg er også veldig sulten. Vanligvis har jeg ingen problemer med å holde meg fra frokost kl 7.30 til lunch kl 11.30. Nå må jeg ha et eple eller en yoghurt i titiden for å holde ut helt til lunch.

I likhet med noen av dere over har jeg også veldig lyst på søtsaker og usunn mat, men prøver så godt jeg kan å holde meg til frukt og Sans-yoghurt.

Skrevet

Jeg er også veldig sulten. Vanligvis har jeg ingen problemer med å holde meg fra frokost kl 7.30 til lunch kl 11.30. Nå må jeg ha et eple eller en yoghurt i titiden for å holde ut helt til lunch.

I likhet med noen av dere over har jeg også veldig lyst på søtsaker og usunn mat, men prøver så godt jeg kan å holde meg til frukt og Sans-yoghurt.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...