Gå til innhold

Julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tidllig på'n jeg, men tenker litt på hva jeg skal kjøpe til jenta mi i julegave. Noen som har noen gode tips. Klær har vi masse av. Akebrett får vi av besteforeldre. Tenker å kjøpe noe leker, men alt er kjedelig for tiden. Vanskelig å vite hva som vill falle i smak i tiden framover. Noen med tips? Hun er 17 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gyngehest, lekekjøkken, favorittfilmen hennes (?), dukkevogn, dukke med masse dukkeklær..

Skrevet

Takk for tips. Gyngehest og dukke vil nok falle i smak tenker jeg.......

Skrevet

duplo er topp i mange år fremover, også en del standard fisher price leker som kassamaskin, telefon, piano osv. De holder i mange, mange år.

Skrevet

Vi kjøper nok saccosekk «til lesestunder og barneTV».

Skrevet

Hvorfor være så innmari kjønns-spesifikk? Hvorfor ikke togbane? Eller biler? Baller? Uteleker til snø og vintervær? Bøker?

Sønnen min er 20 måneder nå og elsker togbanen sin over alt!

Skrevet

Åh Saccosekk fikk sønnen min til sin ettårsdag, og han elsker den!

Barne-tv stol nr 1!!

Skrevet

Så bra å høre at saccosekken er populær, da skal vi i alle fall kjøpe det til jul! :)

Skrevet

jenta våres som nå er 18 mnd får dukkevogn av oss i julegave.

Skrevet

Vi skal kjøpe ski til jenta våres, hater at det blir typisk jente og gutten ting! Hun er bare 18mnd, men trur at hun kommer til å like det. Det er viktig å lære og ikke minst la barna forskjellige aktiviteter. Det mener nu jeg.

Skrevet

Er enig med det med kjønnsspesifikke gaver, men ski til en på 18 mnd er tidlig! Det kan hende hun har mer fysisk kontroll enn mine, men ski så tidlig ville vært å skyte laaaangt over mål hjemme hos oss. Jeg er begeistret for lego til begge kjønn, brio-togbane også. Akebrett passer jo også for små barn. Gyngehest passer til begge kjønn. Dessuten er det moro med litt forseggjorte dyr; hund, katt, ku osv. Finnes noen ganske store i mange arter.

Skrevet

Alt for liten for ski, trur skiskoene i år blir bortkasta...Kjøper det til min på 4 år jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...