Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen og mye takk for at du har tatt deg tid til å svare meg tidligere.

I går så spurte jeg om du/pendelen kunne se hvor mange barn jeg har

allerede og fikk til svar to gutter. Jeg har to gutter og en jente. Så det var nesten riktig da.

Lurte på om jeg kunne spørre den om hvor mange søsken jeg har og hva slags kjønn!? Kanskje også høre om hvor lenge jeg har vært gift?

Personlig tror jeg at din intuisjon spiller en vesentlig rolle og at pendelen

er et hjelperedskap (slik som f.eks. tarotkort og krystallkuler har) til å "se" og føle. Kan tenke meg at du har et naturlig "talent" for dette. Selv om alle har intuisjon er utviklingsnivået/åpenheten veldig forskjelling. Klart det skjer at du/pendelen gir feil svar, kanskje fordi kontaken med intuisjonen ikke er på topp hele tiden, men dette kommer med erfaring/utvikling. Lykke til isåfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. morsomt å få testa meg selv og pendelen.. :)

Og kjempe koselig at du syntes dette er spennende, det syntes jo jeg åsså..

Kjempe artig med teorien din om intuisjon.. er jo ikke sååå merkelig hvis det er det..

Vel.. da prøver jeg meg..

Har du tre søsken?

To brødre og en søster? Eller er det barna dine som dukker opp nå? hehe

Har dere vært gift i 8 år?

Nå er jeg spent..

Skrevet

Hallo og takk for svar!

Det var nok kanskje barna mine du såg, ja. Men det gjør selvfølgelig ngenting, vettu.Jeg har en søster.Jeg har vært sammen med mannen min i i hele 12 år og gift i 2 år.

Merker du mer treffsikkerhet jo mer opplysninger du har om vedkommende du "spår"? Dagsformen spiller sikkert inn også, mange tanker i hodet kan blokkere for intuisjonen.

Hade godt så lenge og fortsett og øv deg du! Take care!

Skrevet

Ja hvis dagsformen spiller inn tror jeg ikke jeg skal "spå" no mer idag, er kjempe sliten og lei.. kjempe bekymra og panisk nesten.. alvoret i ting begynner å gå opp for meg..

Ska ta meg en tur ut i frisk luft nå.,. :)

Ha en fin dag videre

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...